Fórum - Téma


Chlazení+Focus-vysoká provozní teplota


Fórum Focus I Chlazení+Focus-vysoká provozní teplota

Informace o modelu: Ford Focus I



2010-12-10 20:15:15

Ahoj, mám takový problém...při vyšších rychlostech, nad 120 km/hod skočí rafička teploty motoru do červené...při odstavení plynu na cca 20 sec se to spraví...nevíte čím to je?..díky moc

2010-12-10 21:18:36

Že by těsnění pod hlavou? Tlak z válců bude tou praslklinkou v těsnění hlavy válců tlakovat chladící okruh a tím se zvedá teplota motoru.

2010-12-12 15:20:29

Ahoj, chtělo by taky napsat co máš v autě za motor.

2010-12-12 18:46:19

Žeby tobyl :1.6iZETEC/DURATEC, benzín + LPG

Řadový 4-válec, 1 596 ccm

16-ventil, komprese 11 : 1

Vrtání x zdvih: 79 mm x 81.4 mm

Výkon motoru: 74 kW (101 PS) při 6000 ot./min.

Točivý moment: 146 Nm při 4000 ot./min.

V tomto problému to nepovažuji z podstatné,,ale někomu tomůže pomoci

2010-12-14 08:59:12

nyní mi auto začalo zdechat po vyřazení rychlosti....pří nastartování volnoběh drží až do prvního přidání plynu, pak, když není zařazena rychlost zdechne....

2010-12-14 20:53:02

Jestly se jedná o to auto co máš v profilu,tak to bude složitější protože je tam LPG,ale začal bych tím že bych to zkusil provozovat čistě jen na benzin,pokud to nebude dělat problém je v LPG a obráceně.

2010-12-20 22:18:18

Taky může být zaseknutý termostat. Když se ti pořádně neotevře, chl. kapalina dostatečně neproudí chladičem a motor se při otáčkách přehřívá. Zkus sáhnout na hadici před a za termostatem, pokud bude teplotní rozdíl velký, může být chyba i tam.

PS: pozor může to být horké...

BTW: Jak psal Elvis, pokud by to bylo těsnění pod hlavou, tak za chodu motoru by se zcela jistě zavzdušnil chladící okruh, větší nárůst tlaku, by si poznal tím, že malinko povolíš uzávěr na nádobce chladící kapaliny. Když je motor zahřátej, uslyšíš menší únik vzduchu, pokud to zasyčí hodně, tak může to být těsněním pod hlavou. Další způsob jak to jde zjistit je ten, že za studeného startu vychází z motoru bílí dým (spaluje vodu v pístu). Když je motor vypnutý, tak ti voda pomalu nateče do prostoru pístu a když nastartuješ, tak se spálí (bílí dým). Když se jedná o olej v pístu tak je to modrý dým (to ale není tvůj případ)

2010-12-23 15:28:40

Dela to taky,kdyz rychle pridavam plyn....vymenil jsem snimac teploty{jen jeden],ale dela to stale. Kdyz,ale otevru viko motoru po zastaveni{rucicka je jeste v cervenem poli},voda neunika ani nevre...taky mi auto cuka pri rozjizdeni,jako kdzby tam v privodu paliva byl nekde spunt,kterej tam nepusti palivo a auto nechce jet...po nejake dobe jako kdyby ten spunt uletel a palivo proudilo normalne...

2010-12-25 09:54:31

I__C__E

Edit tvého duplicitního tématu - (teplota focus - téma odstraněno)

Pokračuj dále ve svém již založeném tématu

  • ----------------------------------------------------------------------------------------

Kopie odpovědi od člena Elvis

Ahoj I__C__E ,nechápu proč zakládáš další téma o stejném problému,který už řešíš jinde http://www.fordclub.eu/ms...pic_id=28402#message28402

A teď k problému může to být termostatem ,který se neotevře a nebo špatnou funkcí vodní pumpy,předpokládám ,že řemen co pohání vodní pumpu tam máš,potom tam tedy může být zadřené vodní čerpadlo,ale to by jsi asi poznal na tom řemenu, že se to netočí ,také se stává ,že se protáčí na osičce ta turbínka uvnitř čerpadla,nebo když vznikne vůle tak se někdy vylámou ty plastové lopatky té turbínky a chadícím okruhem necirkuluje chlad. kapalina.

Nefunkční vodní čerpadlo zjistíš ,že po zahřátí motoru se ti musí vracet chlad.kap. do expanzní nádobky tou malou hadičkou co do ní přichází ze předu na hoře viz. obr. ,když z ní voda nepoteče,tak bude nejspíš problém v čerpadle,ale jako první bych zkusil ten termostat.

2010-12-26 17:57:28

diky,zkusim...

neustale nevyreseno....byl spatny termostat-ten uz jsem vymenil,vymenili mi i cidlo teploty { mezi svickami} a ventyl volnobeznych otacek, nicmene jsem zmeril teplomerem teplotu vody v nadrzce a ta byla neco kolem 70 st. a ukazatel teploty ukazoval 92....jak je to mozne....kdyz auto stoji cely den venku kde je +4 st, jaktoze po nastartovani to ukazuje -14 st?

2015-03-08 00:52:45

Zdravím mam Focus 1.6.74kw 1999 benzín problém při výši rychlosti stoupne teplota.a ještě jakej termostat je lepší. Jeden otevírá při teplotě 82 a druhej při 90 dekuji za radu

2015-03-12 18:44:10

i__c__e: Ahoj, prosímtě vyřešil jsi to tenkrát nějak? Mám teď podobné problémy, ne-li stejné. Děkuji

2015-03-12 19:34:07

Tak zatím ne ale příští týden se na to podívám tak dám vědět cau

2015-03-29 09:19:41

Problém byl a téměř vždy je (u obou mých ff LPG) v těsnění pod hlavou...

2015-03-29 17:29:17

Tak jsem vyměnil termostat a teplota drží cau

2016-01-04 18:53:17

Vyřešeno...v 90 % případů je to těsnění pod hlavou


Odpovědět