Fórum - Téma


Chlazení_Focus II


Fórum Focus II Chlazení_Focus II

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Focus II  |  Naše vozidla


1  2

2009-08-12 16:59:27

Ahoj, mam problem s chlazenim, unikala mi tam kapalina nicmene jsem narazil na to ze se mi vubec netoci vetraky? na sahare jsou tam dva, rozebral jsem saharu, pri pripojeni primo na baterku se jeden netocil, ten jsem dal zatim pryc, ale nedokazu rozchodit alespon ten jeden, zkousel jsem ho zapojit na obe pozice bez vysledku. dle voltmetru na kontaktech je 0V, pri zapnuti klimatizace se okamzite uz toci, na konektoru +14V na pinech pro oba ventilatory, pri vypnuti klimy se jeste 1-2min toci, pak se vypnou. Jakym zpusobem se zapina ventilator pri vypnute klimatizaci pro bezny provoz? dle termostatu pri urcite teplote? nebo po par min co se zahreje motor na provozni teplotu?

ty vetraky se maji tocit oba soucasne? maji vic stupnu rychlosti nebo se pak spina jen jeden?


takze update, nejak se mi povedlo aktivovat i druhy motor vetraku, jsem tam trochu stouchal do uhliku a cistil, najednou nabehl, predtim mel vetsi odpor na vedeni tak asi spatny kontakt. jak je tam trubka rovodu topeni, kde to unikalo tak pri testovani s klima jsem vic seslapnul plyn, a vyletela takova bocni zatka. je mozne ze je v tom rozvodu chladici kapaliny takovy tlak? nebo se neotevira nejaky okruh?

2014-12-10 17:57:28

Focus mizejici chladici kapalina .. Ahoj chtel sem se optat na vas nazor prisel sem na to ze mi zacala mizet chladici kapalina cervena byla na merce na max kontroloval sem cca pred 3 mesicama a dneska koukam a asi centimetr pod minimem mezitim sem si stacil vsimnou ze za studena nak moc coudi vyfuk bila para po zahradi vse vypada ok zkontroloval sem vicko oleje tem jemne opravdu malo neco jako nazloutla do hneda pena nebo emulze spis v zahybech toho vicka kdyz sem vycko kontroloval znova hned po jizde citil sem z motoru z otvoru na olej neco jako spalenej benzin ale nesmrdelo to jako vyfukovy plyny jelikoz jedzim na ethanol je z vyfuku citit spis alkoholovej zavan. kontroloval sem znova chladici kapalinu neco malo hladina stoupla cca o jeden centimetr tak sem nastartoval a prohmataval hadici nikde zadny unik jsem nespatril po vypnuti motoru sem otevrel vicko chladici kap. a uniklo dost vzduchu jak kdyz odevrete coca colu a hladina stoupla na minimum poradi mi nekdo co stim muze byt v praci me strasili tesnenim pod hlavou nebo prasklou hlavou.

chladici kapalina+focus spatna hladina .. Ahoj mam takovej zvalstni problem chladici kapalina se mi v nadobce drzi cca 1cm od minima kdyz doleju postupne se zase ztarati na tudle hodnotu a tam se drzi dal uz nemizi teploty jsou v poradku neprekrocim stred budiku termostat par mesicu stary tosame kapalina ma spravnou barvu. myslel jsem tesneni pod hlavou jenze olej zere minimalne ujel jesem cca 8000 a dolil 1l oleje. v oleji nejsou znamky chladici kapaliny

2015-07-12 12:51:02

igik: jestli jsi měnil termostat,tak ti asi většina vody vytekla ne?takže když naleješ vodu tak postupně si sedá,takže musíš dolejvat vodu dokud se neustálí

2015-07-12 12:59:47

burix: dekuji za radu a jak dlouho tento jev asi bude trvat? protoze jsem dolil 1-2 nejsem si jisten dal sem to nechal byt protoze hladina niz nez 1cm podm min nejde

2015-07-12 13:02:30

igik: já dolejval asi 3x za 3 jízdy

2015-08-29 06:56:17

Zdravím všechny,chci se zeptat zda měl někdo podobnou závadu...ztrácí se mi voda a teče u spolujezdce do kabiny.Misto jsem objevil jsou tam hliníkové trubičky spojené O-kroužkem a plastovou sponou.Dily jsem koupil ve Fordu 200kč,horší je ale to že to nedokážu znova secvaknout...původní kroužek byl uplně rozežraný a nový má 2mm a já nejsem schopen to rukou stlačit natolik aby to zacvaklo a kdyz to zacvakne,je to šikmo...je tam hodně málo mista na ruce a vubec...ale palubovku se mi fakt sundavat nechce a ve Fordu by to asi stalo ranec...jen jestli se s tim někdo taky setkal a jestli se mu to podařilo nejak udělat,protože jinak to auto rozmlátím..:) jen jestli je reálná šance,že to udělám sám...moc všem díky za rady,tipy...

2015-08-29 07:22:59

martin79: jde to normálně zacvaknout. používám na to spec. kleště na spony. Jinak mohl by sis pomoc třeba úzkejma štípačkama, jen musíš dávat pozor abys to nepřecvakl. Ale věř mi, jde to...

2015-08-29 07:46:41

povadi: jo a ještě se zeptám,když si to už dělal...sedělo ti to dobře? Ja mam problém jako spíš ten,že na málem průměru to sedi super ale na tom větším ne a vzdy se mi to rozpojí...a nejsem schopen ty trubky k sobě primačknout,jak je tam ten nový kroužek..:/ a sedí to šikmo...tak jako zkoušel jsem to včera a musel jsem toho ho nechat...až se na to psychicky připravím zas...:) nechápu proč tam nedají nermoš hadici a stáhnout,vymysli takový super spoj...grrr,ale díky zvedl si mi náladu kdyz to děláš,musim to dát taky..;)

2015-08-29 08:03:36

martin79: Normálně to dáš, dej si kafe a půjde to

2016-04-26 17:33:58

.. Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně zavzdušňování chladícího systému. Po zahřátí motoru klesne hladina vody v nádržce, někam se prostě "vcucne". Jakmile se otevře, nabere vzduch a vrátí se na původní hladinu. Motor se normálně zahřívá na provozní teplotu a teplota při jízdě nestoupá, jedná se jen o tu hladinu. Nemáte s tím někdo zkušenosti, co by to mohlo dělat?

Focus II, 2006, 1.6 TDCi, 66 kW.

2017-01-10 14:58:33

Zdravim potřeboval bych poradit. Mám Problém s teplotou motoru.

Motor se mi ohral cca na 90° a pak mi začala teplota klesat na 75° při jízdě se teplota pohybovala mezi cca 85° a 75°.

Spíše na 75°

Dnes mi vyměnili termostat a teplota se drží na 75° někdy při ostřejší jízdě teplota vyleze na 80°

Termostat co mi tam dali je th4483.

Vůbec Netuším co s tím může být.

Odpověď v servisu že je to normální mě nijak neuspokojila a majitel mi řekl že je to po výměně zavzdusnene tak prý mám nějakou chvíli počkat až se okruh odvzduseni.

Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti ? Moc děkuji za napady .... 2009 Focus 2.0 TDCi

2017-01-10 16:50:56

No hlavně, dieslový motor má provozní teplotu 83°C. Takže pokud se motor zahříval na 90 byl to problém. v takové zimě je kolísání teploty absolutně normální.

2017-01-10 16:56:50

Tak že kolísání teploty na 75° je v této zimě normální ?

2017-01-10 17:00:26

Pokud teplota nepadá hluboko a pokud auto brzo topí, neřešil bych to.

2017-01-10 17:11:17

Moc Děkuji za odpoved tak snad je vše v pořádku

2017-01-10 17:57:03

nnet: I teplota 90 stupňů je v pohodě, protože teprve při ní se spíná ventilátor sahary na plné otáčky.

2017-01-11 07:58:03

Teplota se mi dnes drží zase jen na 75° když jsem jel z kopce na neutrál klesla až na 67° to už asi není dobré ?

2017-01-12 10:32:50

Ahoj. Mám ten stejný problém, konzultoval jsem to s člověkem ze servisu, celkem kapacita a říkal že je to celkem normální. Vzhledem k tomu, že je u nás poslední týden -10 i -20 tak bych řekl že je to normální, vzhledem k tomu, že ten diesel toho tepla moc neudělá. Uvidím co to udělá dnes když je -2

2017-01-12 12:40:34

Ahoj děkuji za prispevek. Dnes jsem jel do práce bylo na 0.

Auto mi začne topit poměrně za chvilku a teplota motoru mi začala stoupat po cca 10 kilometrech. Jakmile se teplota dostala na cca 85° okamžitě mi klesla na 75° kde se prakticky drží. Chvilkama mi vylitne i na 80° ale jen na okamžik.

Nemá na to vůbec vliv topení včera jsem jel z práce s vyplim topením a chová se to úplně stejně. Ten termostat co mi tam dáli se otevírá při 83° dle vyrobce.

No doufám že to je v pořádku jsou na to rozdílné názory jeden servis říká že je to ok a druhý zase že je to divné.

Jen mi jde o to aby to nějak neodnasel motor. Mám najeto 108000 tisíc a nerad bych motoru nějak škodil.

2017-01-12 12:54:00

caesarion: Ty teploty berete kde? Nemůže být prostě špatný teploměr?


Odpovědět

1  2