Fórum - Téma


Chip Tunning


Fórum Tuning a úpravy Chip Tunning



1 ......... 7  8  9  10  11

2014-07-31 20:47:40

Švejk: Zajímavé. Za tuhle cenu bych se na ty desky normálně ani nepodíval.

2014-07-31 21:06:53

ford666: napis jak si dosahl sveho obdivuhodneho vykonu u sve 1.8

2014-08-01 11:50:43

igik: v první řadě máš nějaké divné parametry v profilu svého vozu, správně je http://www.fordclub.eu/vozidlo/ford-focus-2900

Pozor na ty svíčky, mají jiné jiskření, než u benzínu, takže tam není moc navýběr. Svíčka koně nepřidá, ale špatná je zmrzačí, zapalování je velmi důležitá část, pro správný chod motoru...

 petrdepo  
2014-08-01 13:41:29

ford666: Máš pravdu. Při registraci vozidla v profilu Igik zadal a popletl parametry dvou různých motorů dohromady (motor 2.0 ZX2 97 kW (132PS) a motor 1.8i Duratec 92 kW (125PS). To potom okolo toho můžou všichni hledat všechno možné a nenajdou nic. A to ještě řadu parametrů nevyplnil, takže se pak nedá nic pořádně dohledat.

2014-08-01 17:22:29

petrdepo: Takze pro upresneni je to focus 2 turnier flexi fuel r vyroby 2005 1.8 vyrobce udava 2 ruzne vykony jeden na benzin kterej je 92kw druhej na ethanol neboli e 85 na kterej jezdilo a tedj a jezdim zoz dava vykon 97kw je fakt ze auto ma jine svicky a naky pevnejsi hadice atd kuli agresivite lihove smesi mam takovej dojem ze ma i jine motorove oznaceni nez klasicka 1.8 proto ty ruzne parametry tady clanek pro ty kteri to zajima: http://atlasaut.tiscali.c...us-ii-ffv-flexi-fuel-2923 nebo:dole v clanku parametry

http://www.auto.cz/ford-f...dy-v-nadrzi-jiz-brzy-1269

2014-08-01 18:24:33

ford666: jinak pro zajimavost ty nahody ja mam esezetku 3ay6666.

napis co si z atem provedl ten vykon neuveritelnej

 petrdepo  
2014-08-01 21:00:36

igik: Proto, aby nemohlo dojít k omylu, je dobré uvádět v profilu parametry motoru pro provoz na benzín. Výrobce v katalogu motorů často nepočítá s provozem na E85. Jenom stačí zatrhnout možnost benzín+E85, Možná pokud by na E85 byl upraven už z výroby, tak by se v katalogu mohl ojevit.

2014-08-01 21:42:06

petrdepo: Čtu to pořád dokola a kde přesně píše igik že jezdí na LPG?

2014-08-01 21:44:09

petrdepo: jo ale muj motor uz je z vyroby nastaven na to aby spaloval benzin a ethanol v jakem koliv pomeru a provoz jsem psal do profilu benzin +e 85 akorad v ceske republice skoro nejsou sou nejvic ve svedsku mam to dovoz nemecko. uz mi taky doslo proc ste mi psali ze se dostanu na 110kw aspom sem si to vse zase precetl mam i ventily s tvrdsiho matrerialu nez standart proto by ten motor nake navyseni vykonu mel vklidu zvladnout

2014-08-01 21:47:41

hupino: lpg nemam i kdyz je ford cpe od vyroby taky do focusu mam ffv:Zkratkou FFV za označením motorizace dává automobilka Ford najevo, že se jedná o vůz schopný spalovat benzín, bioethanol nebo jejich kombinaci. Zkratka FFV vznikla z anglického „Flexible Fuel Vehicle“, zkráceně také „FlexiFuel“.

 petrdepo  
2014-08-01 21:50:31

hupino: Já se omlouvám. Asi jsem se překlepnul (nebo překouknul) při hledání možností v nastavení vlastností vozidla. Už jsem to opravil.

2014-08-08 14:37:24

caute,

Mam otazku ohladne chipovania motora. Mam Mondeo combi, 2.0 TDCi, rok vyroby 2011. Aktualne ma vykon okolo 140 koni. Pytal som sa svojho mechanika, ci by sa dal zvysit vykon a povedal mi, ze ano...dokonca az o 30 koni. V autach sa nevyznam, preto by som sa Vas tu rad opytal, ci sa mi vobec oplati do toho ist. Napr. ci zvysenie vykonu nebude mat za nasledok rychlejsie opotrebenie motora, spojky a pod.

Za akukolvek radu Vam budem vdacny.

dzenk.

 petrdepo  
2014-08-08 16:36:20

dzenk: Je otázka, jestli jezdíš stále s plynem na podlaze. Jinak pro normální jezdění to asi nevyužiješ. Navíc naftové motory osobních automobilů nejsou vhodné, po stránce životnosti, na dlouhodobé používání plného výkonu a vyšších otáček.. Nebo-li dosavadní výkon bez chipu (cca 90-95 % výkonu po chipu) můžeš používat naplno, aniž by to škodilo motoru. Po chipu jsou zvýšené spalovací tlaky a proto jsou větší nároky na udržení mazacího filmu ojničních ložisek.

2014-08-08 16:54:12

dzenk: a nevyplatilo by se poridit neco silnejsiho kdyz uz chces vic koni?pac precipovanim ten motor vic opotrebujes jak bude vic namahany...

2014-08-09 10:04:36

Podle mě klidně nachipovat ... motor se víc opotřebuje i bez chip-u, když ho člověk pořád využívá na max ... a když bude chip a bude se používat rozummě, tak se životnost zkrátí jen málo ... a když je potřeba tak má člověk k dispozici vyšší výkon .. dokonce většina motorů po chip-u za normálního provozu vykazuje menší spotřebu Chce to pak opravdu dávat pozor na zahřívání a dochlazování turba atd .. poctivě měnit olej a filtry ... spojka samozřejmě bude asi víc trpět .. ale nemyslím si,že by nějak umřela kvůli chipu .. když člověk nejezdí jak debil, tak se to dá si myslím ..a za tu radost a výši investice to určitě stojí ...

2014-08-09 12:57:09

diky za odpovede.

Robim pravidelnu udrzbu pred a po zime, nejazdim ako debil a moj mechanik mi povedal, ze s tym ako sa staram o auto ja, my vydrzi obrazne povedane do konca zivota. V principe jazdim pohodovu jazdu, v meste urcite a po dialnici sa tiez nenahanam. Mam tam tu ECO vec, co mi mera rychlost, radenie a brzdenie a vsetky tri mi ukazuje ako najuspornejsie mozne jazdenie. Ide mi presne o to, ze chcem mat viac koni, ked ich potrebujem, hlavne pri predbiehani. Povedal mi, ze tych 30 koni by mi vedel poriesit za 300e u znameho v certifikovanom chip tunningu cez komp, nadstavenie brzd a vsetko ako ma byt.

Z vasich komentov mi to vychadza tak, ze kedze jazdim kludne a tym vlastne setrim motor, a zvyseny vykon chcem vyuzivat prilezitostne, tak to autu neublizi. Dobre som to pochopil?

Burix, jedneho dna aj na to pride :)) ...toto mame ako family car.

 petrdepo  
2014-08-09 18:52:25

dzenk: Pokud 300e je 300 euro jen za nachipování, tak to je pěkně natažené. V čechách tohle dělají v cenách od 3000-4000 Kč, to je v přepočtu cca za 110-150 euro. Vyhledej si na netu firmy, které tohle dělají a porovnej si ceny.

Pokud se jedná o brzdy, tak by to mohlo odpovídat, protože by se asi měnili kotouče brzd za provětrávané (pokud je nemáš) nebo by se měnily za větší průměr (aby měly větší účinek). Jinak na brzdách toho moc na úpravu není.

2014-08-09 21:05:28

dzenk pokud bys mel o chiptuning tak zkus zajet do fordu.dela ho primo vyrobce viz odkaz:http://fordshop.cz/katego...pro-ford-mondeo-mkiv.html

2014-08-09 21:16:36

petrdepo: Já ti nevím, ale chip za 110€ asi neproběhne na brzdě. To je tak naládování dat někde na parkovišti. Těch 300€ bude skutečně reálných.

 petrdepo  
2014-08-10 06:07:54

fahrer: Nevím, jak je to u vás, ale v Plzni jsou ceny za samotné měření výkonu na válcové zkušebně ještě nižší. Chipování už je za cenu podstatně vyšší (kolem těch 140-150 euro nebo vyšší u turbodieselů). Záleží na druhu, stáří a obsahu motoru. Na podzim bude u nás zprovozněno další centrum, kde se chipování bude provádět (firma M+H). Vyšší ceny si dávají firmy jenom v těch regionech, kde jsou takové služby nedostatkové. Ještě dávají pozornění na to, že u motoru, který má najeto více než 100000 km nepřebírají žádnou záruku. Ukázka ceníku je na tomto odkazu: http://www.dragpower.cz/cenik.php


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11