Fórum - Téma


Chip Tunning


Fórum Tuning a úpravy Chip Tunning



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11

2014-06-29 08:59:07

petrdepo: elektronikou se vubec nezabyvam....jen me vetsinou prijde ze mluvis zcestne...ke kazdymu foru neco napises,tak si tak rikam ze si bud nejaky ded vseved nebo si myslis ze vis uplne vsechno a o vsem...ale jestli mas enjaky osobni zkusenosti,tak to jeste neznamena ze to tak bude u kazdyho jako u tebe,ale kdyz little_boy s tim dela neustale tak o tom asi bude vedet vic,to se na me nezlob.

2014-06-29 09:19:26

burix: Já se na tebe nezlobím. Nemám proč. Jenom jsem mé zkušenosti uvedl proto, abych ukázal, že celá věc není tak jednoduchá, jak na první pohled vypadá. Proto je také problém na přepis sofwaru získat patřičnou záruku a brání se jejímu poskytnutí i firmy, které se tím zabývají.

2014-06-29 09:22:28

petrdepo: no to je me jasny,na pc kdyz taky nainstaluju jiny Windows tak na to zaruka pada taky...to je logicky ze na to ford zaruku neda,jelikoz je to zasah do originalu.

2014-06-29 11:41:56

burix: Jestli tomu správně rozumím, tak ford nechtěl dát záruku na sw, který by sám nainstaloval. Asi k tomu opravdu má nějaký důvod. Když je železo navržené dobře a nestárne.

2014-06-29 12:13:02

fahrer: ne....mluvi se tu o uprave sw ktery do auta nahrala jina firma pro zvyseni vykonu....a ted nekdo chce sw prehrat zpet na puvodni nastaveni ale jak je tam uz jiny sw od jiny firmy tak tim zaruka pada a ford tim uz zaruku neposkytne,protoze v tom sw co ma ted se muze vyskytnout nejaka chyba...uz to tu nekdo psal...precti si to cely od zacatku

2014-06-29 16:20:52

petrdepo: Aha, takze to je bud a nebo Ja bych to nechal tak, ten vykon mi vyhovuje, jen mam problem s kouzelnou blikajici kontrolkou zhaveni tak me jen napadlo jestli nemuze byt problem v chipu nez zacnu s repasama vstriku a cerpadla. Ale otom jsem psal v prislusnem tematu o blikajici kontrolce Jinak diky za objasneni

2014-06-29 16:23:58

hmerx: Jak jsem psal petrdepo , nevim jestli je chip spatny,jen me napadlo jestli nemuze mit nejaky vliv na blikajici kontrolku zhaveni. Jinak kdybych to nechaval dat do puvodniho stavu a ŘJ se sekla, jak je tezke sehnat jinou? Pasuje tam jakakoliv z mondea se stejnym motorem? Asi to neni tak jednoduche jako vyndat a dat druhou :-D

2014-06-29 16:37:21

alesford84: ecu s kontrolkou zhaveni myslim ze nema nic spolecnyho.....a kdyz bys chtel dat jinou jednotku tak se nic prehravat nemusi,proste nasadis a jedes...ale je dobry ji nejak nastavit,myslim odpojit na hodku baterku,pak zapojit a nastartovat par minut to nechat bezet na volnobeh a parkrat proslapnout pedalem plynu,pak se 10 km projedes takkovym zpusobem jako vzdy jezdis aby sis ji nastavil dle sveho...aspon jsem to tak slysel....nikdy jsem to nedelal

2014-06-29 18:39:40

burix: Díky za upozornění, ale četl jsem to od začátku. Proto by mě zajímalo, proč se toho dealer vzdal. Jestli je problém v hw nebo sw. Vyskytují se tu totiž oba názory. A protože nejsem odborník, tak se domnívám, že by šel upravený soft vymazat zcela a nahrát úplně nový originální sw. Ne, jen opět upravovat ten, který tam je.

2014-06-29 19:23:25

fahrer: zapomel jsem napsat ze se v jednotce muze vyskytnout chyba po prehrani do puvodniho stavu

2014-06-29 22:07:24

burix: ok. a jde řj úplně vymazat a pak znova nahrát? I v tom případě se může vyskytnout chyba. Proč? Že je ta řj starší nebo, že v ní byl jinej sw?

2014-06-29 22:13:27

Burix: proc by nemela nic mit RJ s rele zhaveni? RJ dava data rele zhaveni kdy ma zhavit, nad tim bych mozna zauvazoval, protoze kdyz se na diesel meni RJ, musi se naprogramovat, aby fungovalo zhaveni, tedy pokud se to tyka fordu od 2001...

2014-07-30 21:09:12

Ahoj jelikoz asi kazdej tydy rozumi autum vic nez ja teda krome nezneho pohlavi a sou tady velice zkuseni fordaci chci se zeptat jak na narus vykonu? vyfuk ma vybranej, vzduchovej filtr taky premyslel sem nad chiptunigem mate s tim nekdo zkusenosti popripadne co by se dalo delat pro nake naviseni vykonu ale zaroven bych nerad nak rapidne zvysoval spotrebu. mam focus 1.8 ffv jezdim na e85 to mi nakej konik taky pridava ale kdyz sem pred chvili kouk na clena ford666 ma 1.8 zetec a 132kilowat to je masakr pritom dle meho nazoru nase motory nebudou zas tak jine ne??? od vyroby mam 92 na benal 97kw na e 85 spokojil bych se ze 115az 130kw

dekuji za rady

2014-07-30 23:02:54

igik: Záleží na tom, kolik chceš proinvestovat... u benzínu Ti chip moc nepřidá pokud tam není turbo... být to na mě, tak udělám komplet sportovní svody výfuku, sportovní sání a pak nechám upravit řídící jednotku chipem, to by ses už mohl dostat na nějakých 110kw z původního výkonu.. Ale osobní zkušenosti nemám, jen radím z toho,co jsem viděl jinde u známích :)

2014-07-31 07:57:52

igik: Načipováním se dá navýšit jenom o nějakých 5-15% výkon. Je to jen tolik, kolik má motor nastavovací rezervu z výroby do 100% a to je u každého motoru individuální. Jinak by se musely dělat úpravy sání, výfukové soustavy (včetně odstranění katalyzátoru, po kterém podle nově nařízených kontrol neprojdeš u STK). To se pak může výkon zvednout ještě výš. Ale pak se musí ověřit, jestli k tomu výkonu jsou dostatečně dimenzované další komponenty jako poloosy s homokinetickými klouby a také třeba spojka s převodovkou, které by se třeba musely nahradit zesílenými. Neboli je třeba uvážit, jestli bys do toho nemusel investovat třeba 50000.- a víc. Co všechno by se muselo udělat a kolik by to stálo by ti nejlíp řekli ve Ford Charouz, kde se zabývají sportovními úpravami.

2014-07-31 08:30:06

petrdepo: Stačí dát sportovní katalizátor..aby prošel u STK v klídku

A měnit spojku,převodovku,poloosy,atd..nechce to zvednout o 100kw,ale jen o pár, to by mělo to vše původní snad vydržet,ne

2014-07-31 08:47:04

bedulas: To jen že igik zmiňoval, že by chtěl zvednout výkon jako ford666 na 132 kW, tak aby si nemyslel, že je to tak jednoduché.

2014-07-31 09:03:23

Myslím,že nejde jen o chip,alei o spoustu jiných aspektu co podporují výkon motoru. Taky je třeba přemýšlet nad životností motoru a dále taky o úpravě brzd. Když zvednu výkon auta,tak to musím taky umět ubrzdit.

2014-07-31 09:19:00

mozol: S těmi brzdami bych to až tak zle neviděl, protože pokud se nezvedne maximální rychlost (což bez změny převodů nebo zvětšení průměru kol asi nelze), tak by měly pro běžnou jízdu vyhovět. To jen kdyby chtěl při sportovním stylu jízdy používat brzdy s neprovětrávanými kotouči (u kterých se při zvýšení teploty projevuje vadnutí účinku). Ale rozhodně by neškodilo mít brzdy o větším průměru kotoučů (myslím tím podobně jako má třeba moje Fiesta Sport, která má už z výroby o 3 cm větší průměr provětrávaných kotoučů i zadních bubnů). Také mám o cca 3 cm větší průměr spojky, protože je u ní z výroby počítáno s častějším zatěžováním. Další věcí je použití tvrdšího sportovního vypružení, tužšího příčného stabilizátoru a tlumičů, aby se zlepšila stabilita auta v zatáčkách. V každém případě je dobré si o tom přečíst víc, než jenom různé reklamy na čipování a uvědomit si, že vše souvisí se vším. Dál už je k tomu asi zbytečné něco uvádět.

2014-07-31 10:07:33

petrdepo: Nezlob se ,ale plácáš tady už nesmysly. Co asi zdvihneš nachipováním a upravami motoru,když né točivý momen,výkon a rychlost. Podle tebe asi sedačku ne? Mě to připadá,že jsme tady asi všichni idioti či co. Koukej si nacpat do profilu nějaké fotky co ty jsi na svém autě osobně udělal a opravil,či upravil. Rotože se tu dělíme snad o zkušenosti a ne o to co kdo kde vyčetl.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11