Fórum - Téma


Chip Tunning


Fórum Tuning a úpravy Chip Tunning



1  2  3  4  5 ......... 11

2009-07-29 22:12:30

dextrone , 400Nm? 420kW? Mondeo? to snad Mustang ...

  • --------------------------------------------------------------------------

Pavle, to neni americka jednotka, ale evropska. Americky Escort ma jinou jednotku.

2009-07-30 06:49:09

Netvrdím, že je to stejná jednotka jako v americkém Escortu, dokonce americký Escort je uplně jiné auto a ani tento motor se do něho nikdy nedával. Přesto jsou jednotky v Escortech americké a málo kdo je umí upravit.

  • -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dextron tam bude mít překlep, předpokládám, že i v té závorce mají být Nm, podle mě, i v tom nadimenzování, jsou ty údaje nepřesné, že by automaticky, při překročení nějakého výkonu začala prokluzovat spojka, je trochu zvláštní informace, spíš výrobce udává maximální zatižitelnost převodovky z pohledu výkonu.

2009-07-31 03:40:28

Vykon, je prace za cas, tedy velicina primo nemeritelna, a pro prevodovku neni rozhodujici. Tim je kroutici moment, ktery udava jaky je schopna prevodovka prenest. Dulezite to je aby neprokluzoval zamknuty menic, brzdici pasy a box se neprehrival (olej, loziska, prevody). 400+ Nm dosahuji atmosfericke motory Ford V8 a V10, z dieselovych treba 7.3, do budoucna mensi lec silnejsi 6.7 (970 Nm).

2009-07-31 06:21:08

Ano, teď to byla moje nepřesnost, neměl jsem namysli výkon jako fyzikální veličinu, ale zatížitelnost převodovky jako takovou, vím, že je udáván max. povolený kroutící moment a měl jsem zůstat u té "zatižitelnosti".

Děkuji za opravu.

Všeobecně jsem chtěl hlavně zmírnit tu "paniku" z úpravy výkonových parametrů motoru.

2009-07-31 13:51:13

Ano 400Nm až 420Nm (samozřejme ne 420kW to jsem se překlepl) a 120kW jsou výkonové parametry čipnutého Mondeo s motorem 2.0TDCi jisté čipařské firmy ze severní Moravy. Nevím jestli sem mohu dát odkaz na jejich www abych nedělal reklamu.

2009-07-31 17:49:47

nojo nove Mondeo 400-420Nm no teni spatne

2009-08-02 20:44:51

No špatný to není, ale jak už jsem psal výše, záleží jak dlouho toto zatížení motor vydrží

2009-08-02 21:39:05

Ja jsem se docet na wiki ze nove mondeo ma 400~420 z fabriky (tedy, 400 a kratkodobe nabizi 420) takze by to snad melo vydrzet na porad

A na tak maly moturek, to je imposantni sila

zdroj:

Based on the PSA DW12 engine and with a capacity of 2179, this engine was released in April 2008 by Ford in the Mk IV Mondeo, soon following in the Ford S-Max and Ford Galaxy. It has been engineered by Ford in England, as described the fourth phase of the joint-venture agreement with PSA. Dagenham is the place of manufacture. It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function, rather than the twin turbo approach of Peugeot and Citroen. The result is a very respectable 175 PS (172 hp/129 kW) complete with 295 ft·lbf (400 N·m) of torque, although 310 ft·lbf (420 N·m) is temporarily available thanks to the transient overboost function.

2009-08-04 17:26:31

Ano, ale to jsi uvedl parametry nového Mondea TDCi 2,2 od roku 2007, já nové Mondeo nemám a také chci aby mi auto ještě roky sloužilo, neboť na nové nemám a tak nechci hazardovat nějakým čipováním. Je to každého věc a věř že jsem o tom také hodně přemýšlel, ale na konec jsem se rozhodl že od toho upustím. Výkonově mi 96kW a 330Nm (krátkodobě s owerbostem 350Nm) stačí a předvádět se před nikým nepotřebuji. Takže k tomuto tématu asi vše

2009-08-16 00:14:23

ahoj, setkal jste se uz nekdo s chipovanim 1.1L 37kW z Fiesty ?? nikde na webech se timhle malym moturkem nezaobiraj.

2009-08-16 06:05:46

ja se obavam, ze cipovat tohle opravdu nema smysl

2009-08-16 10:10:46

Taky si myslím, chipnutím by se výkon a krouťák nezvýšil ani o 5% . Na tenhle motůrek musíš použít klasiku = přímé svody, sportovní výfuk, ostrá váčka, leštěné sání, popřípadě zvýšit kompresi jinými písty, atd.

Ady
2009-08-16 10:36:42

Jedna 1ka nejde ani ochipovát jide až od 1.25 16V na horu u (Fiest )

http://www.chiptuner.cz/ford.html

Chipováni = skrácení životností motoru

Než chip,tak radší bych si koupil rovnou silnějí vuz po prvním majitel.

Svojí Fiestu o opsahu 1.25 55kW 75koni 16V jsem si vybral hlavně kvulí městu výkon/spotřeba = nízké náklady

2009-08-16 12:09:48

dik za nazory lidi. myslenka je: jezdim s tim autem delsi trasy, jezdim cca za 4.5-4.8L, jen me stve ze kdyz jedu do jakyhokoliv stoupani tak to proste rychle ztraci dech. otazku jsem polozil tak, zda jsou nejake vysledky..a nejsou ja to videl taky blede s tim tuningem.. kdyby to melo treba 100Nm tak uz by to jezdilo vpoho. kupoval jsem to auto za par korum v celkem dobrem stavu tak nechci menit moc dilu ani do toho cpat sileny penize. chipovani by vyslo teba na 4-5tis a byl by klid.ale asi to fakt nejde s timhle "zavodakem"

Ady
2009-08-16 12:15:43

Pří jízdě do kopce je mit dobré otáčky a držet je kolem 4000 až 4500 otáček

2009-08-17 00:56:47

jak pise Ady, v otackach z nej jeste neco dostanes protoze do tehle otacek porad vykon roste, jestli chces vic lepsi budes mit poridit jiny motor, treba 1.6 turbo nabizi vic prostoru

2009-08-17 08:43:51

U 1.1 není co chipovat, ale to už tady proběhlo, tento motor je dobrý tak do města, pokud jde o spotřebu, pokud jde o výkony, není dobrý nikam a na dlouhé tratě, to snad ani u FORDu neplánovali.

Nevím co je to za rok a jestli to má kat, pokud ano, pro jízdu do kopce pomůže jeho odstranění, pro emise ne, případně nechat vyrobit a namontovat tzv. laděné svody, nejistěší posílení je montáž turba, přitom se výrazně zkrátí životnost motoru, ale u tohoto motoru, je každá úprava vyhazováním peněz.

Ady
2009-08-17 15:14:10

Tak to zhrnem : Jeto motor kničemu,soukat to teho prachy taky nemá cenu,buď to auto spustít ze škarpy dolu a nebo si ho nechát jen na popojíždění po měste a rovinně

2009-08-17 15:38:54

:) jojo, to by slo heh. nejspis si dodelam nejake audio at me to hraje hezky, umeju okna a budu se za jizdy kochat prirodou jak roste trava a zdrzovat ostatni dopravu :) dik za nazory:)

2009-08-17 17:01:53

To stěmi okny, to je dobrý nápad.

Ale, pokud nejde zvýšit výkon, je možné snížit hmotnost, protože tam platí logický poměr, na lehčí vůz, stačí menší výkon.

Proto jsem ti chtěl poradit, jako nejlevnější a jakž takž účinou variantu, vyházet z auta vše nepotřebné, audiem počínaje a zadními sedadly konče, osadit ho co nejužší pneumatikou a mělo by se to také projevit na dinamice a ještě můžeš ušetřit na palivu. Chtít přidat výkon a v případě nezdaru, naložit vozítko těžkými magnety repro, je vlastně protimluv.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11