Fórum - Téma


Čerpadlo+Tranzit-repase


Fórum Transit VI / V184 / V185 Čerpadlo+Tranzit-repase

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2013-01-09 18:43:14

Jelikoz jsem se rozhodl jsi meho transita jeste na par let ponechat tak jse v lete dokopu a udelam par velkych oprav na motoru. Zatim je vozidlo plne funkcni a problem ze startem nejak nemam. Jen tedy v zime zhavim 2x i 3x.

Jednou z mnoha oprav bude vymena vstrikovacu. Jen nevim od koho vstrikovace poridit.

protoze i ve Fordu nabizeji vstrikovace jiz pouze repasovane. Jejich cena je cca asi 2900 za kus.

Dnes jsem hledal kde udelat kompletni repas cerpadla. TDDI

Samozrejme jsem mluvil z ochotnym clovekem z firmy info@dieseltechnika.com

Uz tu o ni je zminka. Vzdy jsem dostal dobrou odpoved a navic jse mi libi rocni zaruka s jakym koli najezdem kilometru.

Pak jsem nasel´firmu jinou, Cena o par tisic mensi a clovek na tel nedokazal moc argumentovat a vysvetlovat o repasich. Co ale dokazal hned slevil! a na mou zminku o jine firme/konkurencni hned rikal ze jse jedna o prekupniky a ze veskere opravy cerpadel probihaji v Polsku.

Je tedy na trhu nekdo treti? Nejlepe stredocesky kraj.?

Dekuji Nartan01

2013-01-18 18:17:06

to PraTom : Jak jsi pochodil s reklamaci ?

Je znama pricina opetovne poruchy?

Jsou nejake naznaky ze prave tato firma sva cerpadla jen prekupuje ?

2013-01-18 21:03:42

Omlouvam se, ze jsem dlouho neodpovedel.

Takze reklamace cerpadla dopadla tak, ze z nas udelali blbce, klasika.

Vzhledem k tomu, ze s dieselovymi tranzity jezdime (cela rodina) od roku 1993, tak uz si nenechame veset buliky na nos, ovsem kdyz clovek nema vlastni dilnu, musi se spolehnout na to, co mu rekne technik opravujici auto.

Jak jsem psal, tak auto jsme odvezli do servisu Bosch Car Service v Klasterci nad Ohri, kde udelali par testu a zjistili, ze chyba je v cerpadle. Cerpadlo bylo demontovano a odeslano jako reklamace do:

Michal Pomp

DieselTechnika

www.dieseltechnika.cz

tel.: +420774741354

email: dieseltechnika@seznam.cz

Kde nam po udajnem vyzkouseni a promereni na stolici bylo sdeleno, ze je cerpadlo vporadku. Cerpadlo tedy technik v Klasterci namontoval zpet a... nefungovalo, respektive zavada nebyla odstranena. Pri telefonicke komunikaci nam bylo tvrzeno, ze stolice zadnou zavadu neukazala a jestli se nam to nelibi, mame se obratit na reklamacni oddeleni.

Cerpadlo bylo tedy opet demontovano a odeslano zpet s tim, ze je vadne. Po intenzivni telefonicke komunikaci obou servisu mezi sebou, jsme docilili toho, ze preventivne vymenili "cidlo Hall". Pro me novinka, ze je to take v cerpadle, ale budiz. Cerpadlo poslano zpet do servisu, namontovano a... fungovalo jak ma. A ted mily Watsone, kde byla chyba a kdo byl puvodcem.

Posilali jsme pisemnou reklamaci, protoze zjevne byla zavada v repasovanem cerpadle a nevidim duvod, proc bychom meli platit demontaz a opetovnou montaz cerpadla. Byli jsme ale vstricni a chteli jsme pouze 50% nakladu na demontaz/montaz. Reklamace byla doporucene odeslana 24.09.2012 a dodnes se nikdo ani neozval, ze se neco resi, natoz aby odpovedeli na reklamaci poslanou pisemne.

Zaver je tedy takovy, ze tuhle firmu z Opavy NAPROSTO NEDOPORUCUJU k repasi cerpadel. Cekal jsem profesionalni sluzby, ty jsem dostal pouze nez dostali zakazku. Muze se stat, ze se nejaka repase nepovede a vznikne chyba, nikdo nejsme neomylni a i kontrolni mechanismy muzou selhat, ale to by mel kompenzovat pristup. Je pravda, ze cidlo Hall vymenili zdarma, ovsem cekal jsem, ze pokud je cerpadlo po repasi, je i toto cidlo po repasi. Urcite musi vedet, kolik KM vydrzi, kdyz rekli, ze po 350 tis. KM je cerpadlo na odpis.

Celkove tedy oprava repasovaneho cerpadla vysla na cca 11 tis.

Jeste k otazkam "nartana01":

  • po elektronicke strance repase asi neprobihaji vubec (ikdyz s tim Hall cidlem co menili to vypada, ze eletroniku kontroluji).
  • vstrikovaci trubicky - proc by se mely menit i vstrikovaci trubicky, kdyz se meni vstriky? Ve Fordu by nejradsi vymenili uplne vsechno, asi uz jste se s timto pristupem setkali, kdy jsou to vic "menici" nez opravari. Da se to pochopit u aut, ktera jsou jeste v zaruce. Tam maji predepsane servisni ukony. Ale urcite bych to nepraktikoval u starsich aut. Pokud ovsem neresis zavadu na vstrikovacim cerpadle. Od par techniku jsem slysel to, ze pri poruchach cerpadel se vnitrni treci plochy opotrebovavaji a jemne kovove supinky se dostavaji do obehu skrz rozvod nafty. Ovsem to by melo resit vyplachnuti celeho palivoveho systemu v servisu (ktere jsme take nechali provest).
  • nastavovani cerpadel - nekde jsem kdysi nasel krasny clanek co vsechno se deje pri diagnostice na stolici a jak se cerpadlo nastavuje, ale ted to nemuzu najit. Urcite pohledej a na netu to najdes.
  • cisteni nadrze a palivove soustavy - osobne jsem to nikdy nedelal a nechal jsem to na servisu pod dojmem, ze jsou na to odbornici. Kdybych to delal ja osobne a slo by mi o to zbavit se vyse zminench kovovych supin, tak vymenim levne plastove trubicky, kterymi je vedena nafta, zvazim vymenu vstrikovacich trubicek od cerpadla ke vstrikum, vstriky vymenim urcite. Vyplachnuti nadrze bych urcite praktikoval pri demontovane nadrzi a pomoci Wapky. Palivovou soustavu jsem takhle cistil jen kdyz jsem renovoval jednoho brouka ze 70 roku.

2013-01-19 00:18:19

to PraTom tak to ti teda lituji.

Ja se na tuto firmu dozvedel to ze maji prekupovat cerpadla opravovane v Polsku.

Kdo vi kde a kdo vi kym.

Tedy ani nemaji moznost jake koli cerpadlo vyskouset.

Ale samozrejme to rikala jejich konkurence.

Ale prevdepodobnost tu je : http://www.dieseltechnika.pl/

V nasich vozech je cerpadlo VP30 / VP44 coz je velice rozsirene.

Skusim hledat a najit nekoho seriozniho ,uplne nejradeji na repasi toho sveho!

Elektronicka cast cerpadla jse pri meni uplne cela. Tak pak tedy nevim proc jse pozapomelo na tvuj dil.

2013-01-19 11:20:45

To že to žhaví trochu hůř je tím, že tam bude porouchaná žhavící svíčka. Podle toho co píšeš budou asi 2. Mě to na tři žhaví dobře (jednu blbci v servisu utrhli a zamaskovali- pak jsem ji už ven pak nedostal) No a u jinýho auta šla po 250tis už jen jedna to bylo špatný... Takže musíš rozmontovat sání a bude tam hrozně šmíru a málo prostoru. Tak si připrav nějaký titěrný ale kvalitní nářadí. Jestli nemáš tak se na to...No uvidíš. Možná je lepší se do toho nepouštět dokud to funguje. Auto ti stejně nepoděkuje.

Hlavně aby se kola točila a brzdy brzdily 100% jen když se šlape na brzdu (dost často to v servisech nechávaj schválně zašpiněný a nevyčistěj a nerozhejbou aby měli víc kšeftu - pak to stojí skoro litr na 100 km) plus destičky. Když si třmeny čistím sám, tak mi destičky vydržej kolem 90tis a předtím se to měnilo po 40tis. No a kopce při sněhu už nejsou se zadokolkou problém ikdyž nemám protiprokluz... už to prostě brzdí jen když chci.


Odpovědět

1  2  3