Fórum - Téma


Čerpadlo+Tranzit-repase


Fórum Transit VI / V184 / V185 Čerpadlo+Tranzit-repase

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2012-02-18 19:01:10

Kdysi tady někdo psal,že dodělával elektrické čerpadlo do přívodu nafty,takové podpůrné a že to pomohlo.Třebas o tom ví někdo víc.

2012-02-18 19:03:36

to vubec, jenom takovu rucni pumpicku a hadice ...

2012-02-18 19:06:17

já měl stejný, ale úplně stejný problém jako ty.a problém byl v tom podávacím čerpadlu, který se prostě když se mu chtělo "zavřelo".

2012-02-18 19:15:28

aha. u jaké si to řešil do dávky? moje je transit 2001, 2.0, 74kW

2012-02-18 19:20:00

ale je fakt, že něco podobného říkali i teď při měnění filtru, že někde na vstřikovacím čerpadle může být klapka, která se prostě po zhasnutí zaklapne a nebo nezaklapne a pak už záleží jen na tom, jestli mám štěstí nebo ne (buď to natočim nebo nenatočim), že to natočím vždycky při roztažení asi dává smysl, nejspíš motor při tom otočení udělá větší tlaky a naskočí jak pán. nevítě tedy někdo jestli na 2001 je to podávací čerpadlo o kterém XSIN píše? to sem koukal, že je otázka do dvou tisíc ...

2012-02-18 19:26:21

2.4 125HP .elektrické podávací čerpadlo součástí bloku filtru cca 12tis Kč.vyřadil jsem ho a jezdím dál.jen nesmí dojít nafta.

2012-02-18 21:39:32

Ještě mě napadla jedna věc, myslíte že palivové čerpadlo z Trandaku 2001 (74kW) by bylo možné zaměnit za čerpadlo z Transitu 2006 (63 kW), že si jsou podobné? Zkusil bych je nejdřív prohodit, čiště proto abych zbytečně neutratil 20 tisíc za nové čerpadlo a zůstal sem tam kde sem ... ?

2012-02-18 22:20:56

pokud jde o podávací problém v tom nevidím, pokud o vstřikovací, nepůjde to

2012-02-18 22:46:46

a myslíš, že ten z 2001 má podávací čerpadlo? nad palivovým filtrem mám jen ruční pumpičku a to je všechno, takže vlastně nevím jestli tam podávací čerpadlo mám

2012-02-19 00:43:50

čerpadlo bývá přímo v nádrži, podávací čerpadlo má snad každy auto, kdyby ho nemělo, tak kdyby ti došla nafta tak neodjedeš bez odvzdušnění, to je podle mě blbost...

2012-02-19 08:30:13

ja podavaci čerpadlo fakt nemam 2.0 TDCi

2012-02-19 10:08:07

Podávací čerpadla jsou dva druhy ,elektronické v nádrži nebo na potrubí běží nepřetržitě po zapnutí klíčku,druhé zubové

přidělané na motor nebo jako součást vysokotlakého čerpadla.

2012-02-20 12:33:28

Kdyz tam mas rucni pumpicku, tak podavaci cerpadlo nemas. Napis pro jistotu VIN, nebo posli do SZ a zkontrolujeme to. Ja vidim problem v podavacim cerpadle, protoze jakmile to vypnes, tak spadne nafta ze vstrikovaciho a jakmile se to stane, startujes naprazdno. A na to bacha. Vstrikovaci cerpadlo je mazane naftou, ktera proteka a protoze tam v tvem pripade nic netece, muze se ti pridirat, az se zadre uplne. Rozhodne doporucuju po delsim stani rucni pupmickou dopumpovat naftu (proto tam je) a nebo dodatecnou instalaci podavaciho cerpadla. U starsich transitu (do r.v.2001) staly ty cerpadly cca 1800 - 2200 kc. U novejsich nevim, protoze jsem to neresil.

Doporucuju davat do nafty aditiva, pro lepsi mazaci schopnosti nafty, ceska ma vyssi obsah siry a je sussi (jakkoliv to zni zvlastne u mastneho paliva). Nekdo pridava stamprli oleje do dvoutaktu na jednu natankovanou nadrz, nekdo dava drazsi aditiva, zalezi na tve volbe. Nezkazis tim nic.

Pokud ma tve cerpadlo najeto 680 tis. km (pises, ze mas novy motor, tzn. vymena pouze bloku a cerpadlo zustalo?) tak to smekam a muze jit o nahodu. Jinak pri ceske nafte vydrzi cerpadlo bez pridavani aditiv max. 300-350 tis. km.

Nadrz si urcite nechej vycistit od bordelu (tzn. vyndat vylit, ev. vycistit nejakym rozpoustedlem).

Dej vedet jak jsi zavadu odstranil a naklady, pro pouceni ostatnim.

2012-03-05 20:22:10

Tak problém vyřešený a auto je zase v cajku a staruje jak pán. Problém už tedy od počátku byl v tom, že došlo k výměne vstřikovacích trysek. Ty čerpadlu ještě přitížily, protože už nedělalo dostatečné tlaky a vpodstatě při startu neprotlačilo palivo skrz trysky. Proto se v pozdější fázi podařilo nastartovat jen při roztažení, kdy motor udělal trošku větší tlaky.

Takže se teď vyměnilo čerpadlo. Vše provedeno v Diesel Servisu Bosch Pardubice, Staré Hradiště. Čerpadlo objednali z http://www.dieseltechnika...i-cerpadla-vp-bosch/#ford, cena 19 000 Kč výměnným způsobem (pokud nedojde k výměně, nebo pokud už se čerpadlo nedá repasovat, platí se o 4000 Kč víc). Samotná práce přibližně 4 000 Kč, ale v tom bylo u vyndání nádrže a výplach, dle slov mechanika tam žádné zásadní nečistoty ani kaly nebyly. Teď auto startuje na pozdrav a tak to má být. A ke všemu se parádně zlepšil i výkon, nádherně to zabíra apod. Ještě sem neměl možnost to pořádně projet naložené, ale očekávám že žádné extremní zpomalení do mírných kopečků už mě nečeká. A velká spokojenost i se servisem, dobrý přístup, v úterý sem auto přivezl, v pátek ráno bylo hotovo, solidní jednání, rychlá práce a docela dobrá cena. Kdyžtak doporučuji, webovky jsou zde: http://www.dieselservis.kvalitne.cz/kontakty.html

2012-08-09 18:03:35

Tak na mém repasovaném čerpadle se něco pokazilo...

První známky problému byly takové, že motor bez zjevných příčin přestal pracovat, rozblikala se kontrolka žhavení a po chvíli motor normálně naskočil. Zhasínání bylo nejdřív sporadické a postupně se interval zhasínání motoru zkracoval. Klasicky jsme nejdřív hledali závadu v kvalitě nafty (dřívější zkušenosti), v palivovém filtru, v přívodu paliva... Zkoušeli jsme různé změny. Jeli jsme na všeobecnou diagnostiku, která hlásila vadné čerpadlo... Tomu se mi nechtělo věřit, protože bylo po repasi, cca 6 měsíců. Použili jsme tedy speciální KTS diagnostiku, která se připojuje přímo na čerpadlo za chodu. Ta ukázala, že se liší signály pro čepadlo, které dávají čidla. Závěr byl takový, že mechanik, který čerpadlo montoval, nastavil špatně toleranci u rozvodů. Po dalších testech bylo zjištěno, že je to chyba čerpadla...

Teď tedy probíhá reklamace, jakmile bude nějaký výsledek, napíšu ho sem.

2012-12-27 20:38:05

ahoj, je tu někdo šikovnej, kdo by mi u transita 2000 2.4 di 66kw vyměnil komplet spojku i s přítlačákem, vyměnil olej, vypláchnul nádrž atd atd? materiál mám, jen bych potřeboval někoho šikovnýho levnýho...díky martin

hof  
2012-12-27 20:55:24

NitramStehovakApurk - taky ahoj, on by se třeba i někdo našel, ale nikdo neví, kde vlastně bydlíš, v profilu to nemáš, kdybys byl třeba z okolí Prahy, tak bych ti třeba doporučil našeho klubového partnera -

http://www.fordclub.eu/firma/eurokraft-s-r-o-49 ......

http://www.fordclub.eu/member_detail.php?id=5868

ale takhle nevim

2012-12-28 11:27:33

NitramStehovakApurk -Ahoj asi by jsme ti mohly pomoct mame dílnu i dostatečně velkou aby se tam trandák vešel nicméně je to tak jak píše hof nikdo neví odkud jsi.

2012-12-28 16:23:44

ahoj cauves, jsem z Prahy 6 břevnova...takže můžu kamkoliv přijet...ale už jsem domluven s ochotným Leem z Líbeznice

2013-01-06 23:17:19

Pro vsechny co maji repasovane cerpadla.

Vase cerpadla maji repasi po mechanicke strance.

Co jse snima delo po strance elektronicke ?

Je to nejak osetreno ?

Menili jste pri montazi i vstrikovaci trubicky? Ve Fordu Mi rikaly ze je meni pri kazde vymene vstiku.

Jak jse nastavuji cerpadla na diagnostice ?

Jak nejlepe vycistit nadrz a veskerou soustavu ?


Odpovědět

1  2  3