Fórum - Téma


Čerpadlo+Tranzit-repase


Fórum Transit VI / V184 / V185 Čerpadlo+Tranzit-repase

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2011-10-04 09:34:03

Transit r.v.2000 2,4 duratorq, 66,2 kw. Nevíte kde lze otestovat správnou funkci čerpadla? auto mi přestalo táhnout- do kopce jedu 30km/h a vstřiky to nejsou-ty jsem měl půjčené a nic....takže to bude nejspíše to čerpadlo-nevíte kde repasují?a jak dlouho po repasi pak vydrží?

2011-10-06 20:29:27

Mám transita se stejným motorem, o rok mladšího a řeším stejný problém, najeto 380tis. Diagnostiku jsem si nechal udělat v Bosch servisu, ta ukázala vadné čerpadlo. Po obtelefonování několika dodavatelů náhradních dílů (ceny od 35tis. do 70tis. Kč) jsem našel toto:

http://www.dieseltechnika.cz

Na ten náš typ motoru je repasované čerpadlo za 20.400,- Kč, takže jsem si ho objednal, záruku dávají rok. Do druhého dne bylo na servisu. Chtějí poslat to původní, oproti záloze 4tis. Kč do měsíce od převzetí repasovaného.

V servise jsem si nechal ještě vyčistit palivový systém, kvůli kovovým šupinkám z původního čerpadla. Čerpadlo se musí "nakódovat", v servisu za to chtějí 800,- Kč, ale byl jsem poučen dodavatelem repasovaného čerpadla, jak na to. Zítra si jedu pro auto, tak dám vědět, jak to dopadlo.

2011-10-17 14:33:45

Dával jsem čerpadlo spravit do polska k vyhlášenému motorářoví, tak repase i s prací vyšla v přepočtu na 12000,- Kč. Celková spokojenost.

2011-10-17 17:27:14

Díky moc za zprávu,která potěšila. Vím, že se v Polsku výrazně levněji dají pořídit vrata, dveře apod.,ale tohle mě nějak nenapadlo....

2012-02-08 20:51:00

ahoj, jak si vlastně dopadl s tim čerpadlem? spokojenost?

2012-02-08 21:19:57

v Polsku co se týče oprav aut, jsou na tom velice dobře, ted sem si nechával v polsku opravovat na druhém autě světlomety (vypálené paraboly xenonů), v čecháh v toyotě by to stálo 36 000 - výměna obou světel, nebo repase v servisu za 8000 nebo v polsku za 2400 i s demontáží a montáží na auto, hotovo bylo za 30 minut

2012-02-08 21:44:46

nakonec jsme to dali do autorizovaneho servisu Bosh, repase vymenou za 19tis.+ jsme museli dat nove striky-protoze uz jsme meli najeto 500tis. a ted to jezdi jako novy s nakladem 3,2t do kopce 80km/h po D1, motor ma 90koniku

2012-02-08 21:53:14

tohle nam tvrdili taky u mondea, ze je nutna vymena svetel-ze to mame vypalene....ale vymenili jsme jen vybojky xenonu-a sviti to perfektne,stk taky bez vyhrad

2012-02-09 22:13:19

to budu mít asi podobný problém, do kopce mi auto hůř táhne, ale tedy ne tak jako tobě, při větších kopcích to může spadnout až na 70 km/h, zároveň poslední dobou i hůř startuje. měl jsem ho v Bosch servisu, vyměnili tam trysky a to bylo potřeba, celkem se to projevilo na chodu motoru, jinak odzkoušeli palivové cesty, jestli to někde nezapadá apod. a nakonec došli k tomu, že bude nejspíš problém s čerpadlem a cenu za výměnu mi dali stejnou jako tobě.

myslíte, že je možné, aby čerpadlo mělo vliv na startování auta?

jinak jsem teďka zjistil, že mi zareznul ventil na turbu (?), někdo tu už ten problém popisoval, tak se ho zítra pokusím odseknout a promazat a uvídm, jestli se to podepíše na výkonu ...

2012-02-11 23:53:49

Co ti to dělá, nebo nedělá při startování auta, že se na to ptáš?

Pokud ti to zlobí při těchhle mrazech, tak se nediv, to každý nafťák, který není moc udržovaný... Je třeba otočit klíčkem, jako že chceš nastartovat, nechat 2-3x otočit motorem a vypnout. Tím se ti to promaže bez zátěže a zároveň se ti natáhne nafta do systému (pokud už není ucpaný filtr). No a pak opakuješ start a už startuješ normálně.

Samozřejmě předpokládám, že jsi na podzim dával nový palivový filtr a baterie také není starší 3 let...

Každopádně doporučuju dávat v zimě i v létě aditivum... česká nafta je dost specifická a ještě je upravována na pumpách čerpadláři, takže ničí čerpadla...

K tomu Bosch servisu, když ti udělali diagnostiku vstřiků a vyměnili ti je, měli ti zároveň udělat diagnostiku čerpadla... Jsou na to zařízení... Tady selhali... Měl jsi dostat protokol z PC.

Zareznutý ventil u turba klidně může způsobovat tu lenost a padání výkonu do kopce. Takže doporučuju rozhýbat (NE ODSEKAT) A pořádně odstranit všechny zbytky rzi.

Co se týče výkonu, tak doporučuju vyčistit i EGR ventil (ventil zpětného vedení spalin do sání), ten když je zasraný, tak háže do pc špatný hodnoty a taky padá výkon.

Čerpadlo bych řešil až úplně nakonec a jak jsem psal výše, tak v Bosch servisu ti musí udělat diagnostiku.

Howg...

2012-02-11 23:55:26

Napsáno 2012-02-08 20:51:00 (3 dní)

ahoj, jak si vlastně dopadl s tim čerpadlem? spokojenost?

  • -------------------------------------

Jestli je to otázka směřovaná na mne, tak ano, spokojenost, auto jezdí, ale musím vyčistit ještě ten EGR ventil, to jsem nestihnul a v zimě to dělat nechci, nemám garáž.

2012-02-17 09:30:45

Ahoj.

Díky za rady. Moje starování, teď v zimě i při teplejších dnech vypadá následovně. Otočím klíčkem, startér začně točit motorem jak blázen, ale nic se neděje, žádné škytání, jako kdyby nešlo žádné palivo, během nějaký 6 - 8 sekund začne motor škytat a tak kolem 11 - 12 sekundy naskočí, většinou pak problikne i kontrolka palivového čerpadla.

Jinak EGR čidlo v Bosch servisu taky kontrolovali, vpodstatě tam udělali všechno mimo čerpadlo, diagnostiku nedělali, to je pravda, já jim to tam původně dovezl s tim, že to hrozně špatně staruje a oni řešili spíš ten palivový systém, tu diagnosti určitě taky mohli udělat, to máš pravdu, ale ve výsledku to bylo tak, že "prověřili sme vám všechno až zbylo jen to čerpadlo."

Včera se mi stala taková kuriózní věc, která se mi nestala nikdy před tím. Před dojetím do města a zhasnutím motoru se mi akorát rozsvítilo hladový oko. Asi za půl hodinu už sem nemohl nastartovat. Prostě starter torčil motorem, ale úplně naprázdno, nešlo tam žádné palivo. Takže už sem viděl to nejhorší, ale došel sem na benzínku pro 10 l nafty, dolil a nastartoval sem skoro okamžitě. Nechápu čím to mohlo být? Že bych vyjel nádrž, ale kontrolka mi o tom nedelal vědět až do poslední chvíle? Nebo to čerpadlo nedokázalo při tak malém množství natáhnout? Bylo to v Trenčíně a teplota ten den byla zhruba nad nulou.

Jinak ještě to čerpadlo má najeto cca. 680 tisíc, auto je osazeno novým motorem (udájně 70 tis.), nová spojka, vstřikovací trysky ...

2012-02-17 19:17:14

Tohle udělá,když je v nádrži bordel.Viděl jsem 5cm kalu v nádrži dělalo to něco podobného,škytalo to,netáhlo to do kopce, špatně startovalo ,ale jezdilo to,po vyčištění nádrže jezdi jako za mlada.

2012-02-17 22:07:30

Nevis jak se da odkalit nadrz u tranzitu 2001? Ted sem pod nej vlezl ale na nadrzi sem nic nenasel zadny odkalovaci ventil, nic. Jinak ted stojim, dojel sem do budejovic a uz zase nenastartuju, jen to toci. Takze v haji, zitra rano se na to prijde podivat jeden mechanik, pokud by to byl jen brutalne zajebany filtr, tak to by bylo dobry, ale kdo vi

2012-02-18 10:03:43

U mne nefungovalo odvzdušněni nadrže a tim padem tam nešlo palivo.

2012-02-18 10:55:07

Nádrž , ven

2012-02-18 12:25:45

Přesně tak.Nádrž musí ven kvůli výplachu.Máš tam pouze dvě ,,díry,, nalévací hrdlo a ukazatel paliva s výstupem nafty.Před pár lety jsem ji vyplachoval a překvapilo mě,že to bylo naprosto čistý.To jsi musel vzít někde pěknej humus.

2012-02-18 18:54:42

Tak můj problém nejspíš bude čerpadlo. Dneska sem u budějovic vyměnil palivový filtr, ten starý byl už celkem těžký, ale problém to nevyřešilo, prostě to nechytá. Při roztlačení / roztažení na dvojku to chytne okamžitě ...

2012-02-18 18:55:33

já ji cistil pri hledání jiné závady při cca 150 000km a taky uplne cistounka

2012-02-18 19:00:11

heled.a nemas jakoby nad palivovym filtrem takovy elektricky podavaci cerpadlo???takove valec cca 8cm tlustej a 20cm dlouhej???


Odpovědět

1  2  3