Fórum - Téma


Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru


Fórum Mondeo MK II Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3  4

2014-10-07 23:51:27

Ahoj tak jsem zjistil že potenciometr na páce plynu ten volnoběh nijak neovlivnil. Jakmile jsem to otočil bylo to furt stejný. Tak že ještě změřím teplotni čidlo,pak jedině samotnej moturek volnoběhu.

2014-10-08 22:29:56

jirka0007: Když nastartuješ,tak máš volnoběh v pohodě?

2014-10-08 22:47:20

Ahoj jo pokud nastartuji je volnoběh na 850 zhruba to mě udivuje. Koupil jsem si konečně multimetr nový lepší tak ještě změřím teplotni čidlo mimochodem kde hl najdu. Na skříni termostatu jd čidlo ale jakmile ho odpojím tak sd zapne sahara. Pokud je to teplotni čidlo tak ho změřím.

2014-10-09 22:23:51

jirka0007: Tak to ti motorek na ovládání volnoběhu chodí! 4idlo testuj jak chceš ale volnoběh ti nespraví.Volnoběh ti zřejmě zůstane zvýšený až po té co se zvednou otáčky motoru nad cca 1300 .stačí ale vypnout a zapnout klíč aniž by se motor zastavil a volnoběh je na normálu,zhasneš motor nastartuješ a normál,servo motůrek funguje.... Vyměn snímač polohy páčky . Už jsem ti to psal to co tu řešíš jsem také koumal a nepomůže niz z toho.Pokud koumeš čidlo tak se tu zpětně dočteš které to je,ale vyhodíč 500 za nové a nepomůžeš si dokud nevyměníš ten snímač Proměřil jsi ho?? Jak jsi zminoval lepší tah motoru tak laděním ventilu se to zlepší,ale na úkor spotřeby. snímačem hneš a jede líp,jo na chvíli oblbneš řídící jednotku,ale ne na dlouho

2014-10-10 22:49:21

Ahoj dnes jsem změřil ten potenciometr na páce plynu,jak jsem zjistil tak pokud je paka na dorazu má 3000 ohmu jakmile se pohne tak od dorazu má 3500 až do 5700 ohmu.

2014-10-10 22:56:36

jirka0007: Toto zas tolik nevadí,je důležité aby lineárně stoupal a na druhé klesal a nesmí vynechávat

2014-10-10 23:23:56

Jo ale spíš se víc přiklaním tomu přidřenèmu moturku volnoběhu,když jsem odpojil to lanko tak volnoběh krásně až na 850 otáček šel a to pokaždè. A nebo ještě možnost že se volnoběh snižuje podle teplotniho čidla.

2014-10-12 19:31:03

milan1111: Tak jsem dneska dal do čerpadla,jiný solenoid předvstřiku,zjistil jsem že na escortu je 8 pinový konektor od čerpadla. Já mám jen 6 pinu od čerpadla máte to taky a nebo mi tam chybí 2 piny.

2014-10-24 00:04:07

stturnier200: dobrý večer mam stejný problém na mondeu s membranou na cerpadle posím pošlete mi navod na opravu díky

2014-10-28 10:39:50

zdravím mam taky problém s volnoběhem a zatím co jsem se dočetl si mýslím že mám vše v pořádku ale chtěl jsem se zeptat zdalipak je palivové elektronické čerpadlo v nádrži u mondea mk2 rok 97 a je to 1.8td a jestli jo tak jak zjistím jestli je ok.. protože jak jsem sundal přivodní hadici v motorovém prostoru a zapl klíček žadna nafta netekla... a dalé chci dodat že motor byl nastartovaný otačky byli ok tedy něco kolem 900 a nechal jsem to klepat cca 4až5min tak zničeho nic chcípl jakoby neměl naftu.. tak nevím co stím skusím ještě jednou prolezt to co jste tu psali ale myslím že v tom problém nebude.. dík za každou radu ...

2014-10-28 16:22:54

Ahoj to jsi neudělal dobře,mechanické čerpadla nemají čerpadlo v nádrži. pouze síto s ukazatelem paliva. Mechanická čerpadla mají vlastní podtlakovou pumpu kterou si natahují naftu a dělají tak vysoký tlak. Pak ještě je tu pomocná pumpa která je vedle filtru sání. Tak řeším problém s volnoběhem.pokud nastartuju volnoběh je v normálu. Což je ok ale jak se rozjedu nebo přidám plyn do vyšších otáček už mám volnoběh na 1100. Ještě mě zajímá potenciometrem když pohnu tak tím snižuji předvstřik.

 petrdepo  
2014-10-28 21:12:37

jirka0007: Po úplném zastavení se volnoběžné otáčky nevrátí zpět na těch cca 900 ? U řady Fordů se totiž po rozjetí vozidla volnoběžné otáčky automaticky o cca 100-200 zvyšují. Je to v software řídicí jednotky.

 petrdepo  
2014-10-28 21:12:38

jirka0007: Po úplném zastavení se volnoběžné otáčky nevrátí zpět na těch cca 900 ? U řady Fordů se totiž po rozjetí vozidla volnoběžné otáčky automaticky o cca 100-200 zvyšují. Je to v softwaru řídicí jednotky.

2014-10-30 18:43:56

no volnoběh jsem vyřešíl vyměnil jsem ten vstřik s tím kabelem ktery jsem tam ted neměl. ale co se zase nestalo ted vubec auto nemá výkon nevím proč ted co jezdím kopec ke mě domu ma asi 1.5km a ten jsem vyjižděl celkem dobře a svižně na 4 a ted z bídou na 3 a to jsem musel točit... něco kolem tří tisíc prostě jakoby se auto dusilo.. poradte díky

2014-11-13 11:43:06

Zdravím Všechny

Chtěl bych se zeptat zda má někdo zkušenosti se stejným problémem, popř. jak ho vyřešil.

Při nastartování mám otáčky motoru cca kolem 900, potom při sešlápnutí plynu se otáčky "stále" drží na 1200, stává se že někdy při volnoběhu mi spadnou až na 400. Nějak se nemůžu nikde dočíst co to je za problém a asi i špatně hledám.

Děkuji za jakékoliv info a radu

2014-11-14 07:12:25

ternyzdenda: Ahoj mě se dělo to samé a máš pryč snímač polohy páčky plynu.

2014-11-27 21:46:17

ja jsem to vyřešíl tím že jsem vyměnil vstřik a auto jede perfektně ale ještě mam odpojen snímač polohy klikové hřidele tudíš nevím co se muže stát zatím jede auto jak ma a tudíš to neřeším..

2015-04-30 08:46:39

stturnier200: Ahoj, mohl by jsi mi prosím poslat návod na opravu té membrány. Můj mail je f.dan@seznam.cz. Díky moc

2015-05-14 10:32:37

stturnier200: Prosím také e-mail, koupila jsem nové a malou při montáži roztrhla :( .

Chtěla jsem se zeptat, co se stane při zalepení trubičky od turbokonektoru? janamaty@gmail.com

2015-05-14 20:43:10

mateska14: celkem nic,pojede to i tak,ale ne tak jak by mělo.Podle tlaku turba to mění dávku paliva a předstřik


Odpovědět

1  2  3  4