Fórum - Téma


Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru


Fórum Mondeo MK II Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3  4

2013-09-06 19:57:44

stturnier200:

tak jo, moc díky. eshopk@email.cz

2013-09-06 20:32:05

kukin: Máš to v emilu ...jinak se dá jezdit i bez toho připojení. Vytáhneš tu gumovou hadičku s turbokorektoru a zaslepíš vývod (poteče z toho nafta), tak proto zaslepit Stačí krátká hadička se šroubkem na druhém konci a nepůjde ti to do tich nebetyčných otáček

2014-04-26 12:16:51

stturnier200:

cawko vies mi poslat mail na vymenu tejto membrany? mam stejny problem .. ferospol@centrum.sk

diky

2014-04-26 18:27:20

22robqo10: Máš to tam

2014-07-07 11:35:18

stturnier200: prosim prosim take o zaslani na emila,mam stejny problem.diky moc kumill@seznam.cz

2014-09-04 12:39:34

.. Ahoj lidi jeem chvilku novy majitel mondejka typ motoru RFN. Můj problem je asi takový nastaruji auto chytne,otáčky jsou mezi 850-950. Ale jakmile se rozjedu a vyřadím tak moturek volnoběhu drži otáčky na 1100. A ted mě zajímá jak má volnoběh při startu být. Pokud má byt na 1100 a nebo na 850 asi otáčkach. Nebo je špatný moturek volnoběhu popřípadě čidlo teploty. Ještě mě nejde do hlavy jake čidlo kontroluje volnoběh. Nebo spíš kdo jestli to řidí jednotka a podle čeho.

2014-09-04 18:05:49

jirka0007: U řady Fordů je počet volnoběžných otáček při pohybu vozu o cca 150-200 ot/min zvýšený a na klasických 850-900 klesne teprve po úplném zastavení vozu. Myslím, že tady před časem někdo zmiňoval, že je to kvůli zvýšení účinnosti posilovače brzd. Pokud je tomu u tebe také tak, tak by mělo být všechno v pořádku.

2014-09-04 18:53:37

petrdepo: což o to ale mě to děla furt j na křižovatce když stojim

2014-09-05 13:12:00

jirka0007: Ahoj toto jsem tu už řešil pokud budeš mít čas tak si to přečti. TD drží stabilně 850 teplé i studené. To co se děje tobě tak je pryč snímač polohy páčky na čerpadle,můžes s ním zkusit hnout,třeba se to ještě srovná,jinak výměna.Nový se už obědnat nedá. Na vrakáči to běžně prodávají za 500.Dočteš se tu i to co na tom změřit. Motůtek by to mohl dělat také,odejde v něm převod,to jsme už také opravoval.Proměř ten snímač a budeš hned vědět o co jde.

2014-09-05 15:06:07

Aha tak to je zajímavé,s tím snímačem na plynu. Dík za tip a sorry

2014-09-05 15:23:15

jirka0007: To neni zajimave, ale realita

2014-09-06 13:58:53

Ahoj ještě dotaz,jaké by měl davát snímač na páce plynu hodnoty a jak moc to ovlivnuje chod motoru. Jelikož spotřeba je mizerná ted jsem dal do nádrže za 1000kč 32 litru nafty. Kolik bych na to měl asi ujet km dík.

2014-09-06 21:15:49

jirka0007: Psal jsem ti že se to tu dočteš,pročti si předchozí stránku......: mezi piny 1 a 3 3800 až 4500 ohmů a pak pin 2 proti 1 a 3 z plné do nuly lineárně a nesmí vynechávat.

Jinak pokud se nepletu, řídící jednotka od tud dostává info co ty za jízdy od toho chceš a v závislosti na otáčkách, teplotě motoru a vlhkosti nasávaného vzduchu upravuje předstřik. Jinak nečeken nějakou zázračnou spotřebu. Pod 6L se s tím nedá téměř jezdit.Nebo nechá,ale to musíš mít hodně lehkou nohu.Počítej s průměrem 6,5.Tento motor není na závodění.Nebo spíš poměr výkonu a váhy auta.

2014-09-06 22:34:11

Jo děkuju to proměřím a uvidím zatím se zdá že jak píšeš tak to vypadá na těch 6,5L/100km. Ještě mě zajímá na kolik má rezervu a na kolik má celkově nádrž. Jinak jakmile to do kopce nerozjedu tak nejedu a řadím na 4. Ale ten tah to má až od 2500 otáček. Je to škoda měli tam dat aspon 1.9 td. Ale trošku si nemohu zvyknout na to jak je udělaná převodovka.

2014-09-07 09:21:20

jirka0007: Pokud je vše zdravé,nebo spíš při životě tak "turbo efekt" je hodně znatelný před hranicí 2000ot.Dej nové filtry a vyčisti váhu vzduchu.Pokud se to nezlepší,tak se nechá ladit dál. Nádrž je na 60litrů.Rezerva? Nevím,jakmile se rozsvítí hladové oko tak tankuji.

2014-09-07 12:52:55

Jasan tak budu muset ještě juknout na turbo dost možnè že už nema ten efekt.

2014-09-28 19:12:07

Ahoj potřebuji fotku jak má být vyštelovaný šroub na turbokolektoru. Děkuji

2014-10-02 11:44:43

Tak mě napadlo je možné že když jsem přitáhnul šroub na turbokolektoru že by díky tomu mohli být zvýšenè otáčky volnoběhu. Co jsem zjistil zatím je že ten valeček v turbokolektoru pokud se přitáhne tak už od základu tam jde víc nafty. Pak když se postupně přidá na plyn tak membrana s tim kolikem pohne a vůči turbu tam jde víc nafty. No a pokud jedu a jakmile začne turbo přeplňovat a vyřadím tak turbo furt plní a turbokolektor davá víc nafty.

2014-10-02 22:32:12

Tak jsem nad tím možna vyzral lidi,ale volnoběh je furt stejny. Zjistil jsem totiž že pokud otočím potenciometr na pace plynu jako by směrem k čerpadlu tak to nejede. No a to jsem udělal před tím,myslel jsem si jak jsem si pomohl. A dneska jsem to schválně otočil od čerpadla a divil jeem se jak to najednou má tah a jede to. A motor je najednou tišši,jen ještě volnoběh. A bude to lítat i do kopce.

2014-10-03 12:02:58

stturnier200: zdravím mám přesně takový problém s mondeem, je to od vašeho příspěvku už nějaká doba, ale nemohl by jste mi poslat ten návod na opravu turbokorektoru s membránou z čerpadla škoda 120. Díky předem, můj mail: zmetour@seznam.cz


Odpovědět

1  2  3  4