Fórum - Téma


Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru


Fórum Mondeo MK II Čerpadlo+Mondeo-poloha plynu,otáčky motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3  4

2013-05-22 11:30:30

Přestává mi fungovat snímač polohy páčky plynu.Podle dostupného katalogu nd se to nedá obědnat.Jedině nějaký diesel servis podle čerpadla.Máte někdo zkušenost?

 petrdepo  
2013-05-22 12:16:11

milan1111: Kdyby sis vyplnil registraci tvého vozidla ve svém profilu (dole), tak by ti možná někdo dokázal najít, kde by se díl nechal objednat. Takhle nikdo neví přesně, o jakou verzi a jaký rok výroby tvého motoru se jedná. Podle mne by se měl dát vyhledat v katalogu. To, že řada lidí si myslí, že se tyhle informace dají vycucat z prstu, je bohužel dost časté a nebo se lidi za informace o svém autě stydí. Potom se stává, že se na odpověď dlouho čeká.

2013-05-22 20:34:53

milan1111: proč si myslíš,že ti přestává fungovat snímač,nedrží ti volnoběh?

2013-05-22 23:06:50

petrdepo:

Děkuji za upozornění už jsem to doplnil.Toto jsem ani moc neřešil ani nevěděl že to tu je Vycházím z toho že jsem na ford fórum a že sem chodí lidi co mají zkušenosti s fordy a 1,8 td moc variant nebylo. To moje je rv 06,99 66kw. Jinak podle origo čísla se to sehnat nedá a ani v nabídce dílů jako je kelina a podobně všude mě odkázali na diesel servis tzn někam s tím jet zřejmě to tam týden nechat atd Do práce se bez auta nedostanu......

2013-05-22 23:13:18

jon29: ano s na 100% už jsem to někdy před rokem měl komplet rozkuchané a opravit se to povedlo bohužel jsem smrt snímače pouze oddálil.Jinak volnoběh funguje tak jak má drží,nekolísá ani s puštěnou klimou. jakmile se zvíší otáčky tak už pak drzí slabě pod 1100 ot. stačí pouze vypnout zapalování a aniž by chcípnul tak opět pustit a srovná se na cca 850

2013-05-22 23:53:28

milan1111: na volnoběh má hlavně vliv servo u levého podběhu,jde od něj lanko k čerpadlu,často se seká.Při každém vypnutí klíčku servo upraví volnoběh podle teploty motoru,je to slyšet.Snímač je pouhý potenciometr,pin 1 a 3 je odpor,pin2 je běžec,dá se změřit ohmetrem,ale to asi víš.

2013-05-23 00:12:45

jon29: servo motorek už byl také venku,byla v háji hřídelka na ozubeném kolečku,tu jsem nahradil a funguje na 100% změřit vím jak,ale nevím kolik má vykazovat

2013-05-23 00:43:03

milan1111: mezi piny 1 a 3 3800 až 4500 ohmů a pak pin 2 proti 1 a 3 z plné do nuly lineárně a nesmí vynechávat.

2013-07-05 12:52:26

jon29: Tak návštěva diesel servisu skončila fiaskem,prý výběhový tip a k sehnání pouze nějaká sada asi za 4500,tak jsem jel na vrakáč,tam 500 proměřil jsem to akorád to mělo o něco větší odpor.Po namontování to ale funguje,moror o poznání tižší a začal zatahovat už před hranicí 2000ot/min. ale jakmile jedu delší a musí táhnout ,nebo když to teplé zastavím na křižovatce tak najednou zase drží velký volnoběh a nebo to spadne na 500 ot srovná se to někdy po protočení do plných a nebo až když se rozjedu rychleji a motor se trochu ochladí pak jde vše tak jak má.Někdy zase pomůže při malé rychlosti na pětku podržet na plnej plyn a zase vše ok. S tím teplem se i občas stane to že za jízdy začne měnit výkon,tak jako když plinule a konstantně mírně přidáváš a ubíráš plyn,je to pak slyšet i na volnoběh,jako kdyby to stále měnilo předstřik. nemůže to dělat některé čidlo na teplotu? filtry a přívod nafty je ok.Další problém co se projevuje s teplem je palivoměr,když to stojí na sluníčku tak po zapnutí zapalování spadne upa na nulu,pustím klimu a třeba až po půl hodině jízdy se najednou probere,kontrolka rezervy funguje správně.Ráno když je chládek tak jde vše ok.

2013-07-06 21:47:58

milan1111: pokud to dělá v závislosti na teplotě,je dobré zkontrolovat čidlo teploty.Ty závady,pokud je to někdy dobré a někdy ne se blbě hledají,navíc MKII se s běžnou diagnostikou nespojí.

2013-07-06 22:16:54

máš tušení které čidlo? mám dvě na termostatu černé a šedivé to po odpojení spustí sahary a jedno na hlavě to dude asi jen na teploměr

2013-07-06 23:27:08

milan1111: čidlo B24 barva drátů hnědo bílá a bílo fialová.Na konektoru ŘJ motoru pin 38 signál,pin 91 kostra.Při 20° 2,7V,při 80° 0,5V

2013-07-24 14:30:14

milan1111: Zdravím. Mám podobný problém s voľnobehom, palivomerom...atď. Už som vymenil snímač polohy plynu z vrakoviska, ale výrazná zmena nenastala. Zaujíma ma či sa to podarilo opraviť a hlavne čo to spôsobovalo. Ďakujem za odpoveď

Mondeo 1.8TD, BNP

2013-07-24 18:03:54

okraj: ahoj co se u mě dělo,děje a co jsem vyměnil jsi se tu asi dočetl.Jako první je na řadě servomotorek,který s tím hýbe.Ten najdeš přidělaný na podběhu pod baterií.Mě v něm odešel převod,nebo tedy pouze vymačkaná hřídelka na ozubeném kolečku.To se nechá opravit,3,15 svářecí drát místo hřídelky a soustruh k provrtání kolečka.Snímač polohy pokud je z vrakoviště,tak také nemusí fungovat,chce to proměřit,hodnoty tu dohledáš.Jinak příští týden na to budu mít čas,tak je na řadě výměna teplotního čidla.Pak uvidím dál.

2013-07-25 08:57:56

milan1111: ahoj, takže skúsim postupovať ako Ty. Môžeš mi popísať kde nájdem teplotné čidlo B24? Ďakujem

2013-07-25 21:58:52

okraj: Na termostatu jsou dvě,mělo by to být to šedivé,kolmo k ose auta.Ještě upozornění snímač musíš nastavit do správné polohy,aby to chodilo.Dělal jsem to při nastartovaném motoru a hledal polohu dokoud mi nespadl volnoběh.někam jsem to nastavil přidal a pustil plyn dokud jsem netrefil,pootáčel jsem po kouskách.

2013-09-06 10:17:53

1.8TD;cuká;kouří;občas mě chce zabít :D .. Ahoj, chtěl bych se zeptat:

1. Při malinko rychlejším přidání či ubrání plynu (většinou jen v nižších otáčkách) auto poměrně dosti cuká

2. Zakouří při startu (černě, je to nafta..to by mělo být normální..) ale kouří hodně (a asi pokaždé) při přidání plynu - kde bývá/by mohla být nejčastěji chyba?

3. Občas se mi stane, že zničeho nic (pustím plyn) ale otáčky se začnou zvedat...pořád stoupají a stoupají...až na doraz - nejde nic u toho dělat - jediný co mi vždy zabránilo (asi) výbuchu motoru :/ bylo vypnutí klíčkem...je to velmi nepříjemné a vůbec nevím co s tím.

Většina říká, že to je všechno špatným vstřikovacím čerpadlem. Co myslíte vy?

Předem díky za nápady/názory

2013-09-06 12:52:33

kukin:

Co máš za Mondeo?

2013-09-06 13:13:16

tomenzino:

já doufal, že se to v příspěvku zobrazí...dal jsem že tento dotaz se týká mého auta...a co jsem věděl, to jsem do popisu toho auta napsal...

co potřebuješ přesně vědět? 1.8. TD, 66kW, 1753 ccm, r.v. 1999

2013-09-06 13:41:10

kukin: Tvůj problém je na 100% vadná membrána v turbokorektoru.Jde Ti nafta od čerpadla do sání a to způsobuje tyto zvýšené otáčky až do "nebes" Hoď jsem email a já ti pošlu návod na opravu. Membrána se dá nahradit s podávacího čerpadla se škodovky 120 Kdysi jsem to s úspěchem dělal na manželčině mondeu 1.8 TD . Byla to oprava za pár korun a....... v servise mi řekli tenkrát ...cca 5 tisíc ....


Odpovědět

1  2  3  4