Fórum - Téma


C-Max * dvouhmotný setrvačník


Fórum Technický koutek C-Max * dvouhmotný setrvačník



1  2  3

2011-09-28 19:27:22

almio,ale ta sada je i s ložiskem,přítlačákem a lamelou,myslíš,že je zbytečný tohle měnit?jako záběr spojky je tak v půlce,myslim,že lamela i přítlačák budou tak na 50%,ale když už to bude venku.....a ložisko,taky těžko říct v jakym je stavu....takže tys měnil pouze jen setrvák?v jakym stavu si měl zbytek?

2011-09-28 20:48:24

Ahoj, tak co je tedy lepší pro ford mondeo 2,2 TDCI 2006, startovat se sešláplou spojkou nebo bez spojky? Mám z toho teď trošku popletenou hlavu. Auto mám již druhým rokem, najeto okolo 50tis a při kařdém startu, mám sešlápnutou spojku.

2011-09-28 21:13:54

já jsem měl ten zbytek v pohodě,kupodivu,protože jsem s tím vadným setrvákem jezdil fakt dlouho cca 1 rok,takže jenom výměna setrváku a opravdu nemám žádný problém,ten chlápek z aukra se jmenuje,jeho nick je, MilaRaj, Rožnov pod Radhoštěm,zkus se na to podívat,má celou sadu za 8.800,-Kč.....samozřejmě je lepší vyměnit celou sadu,ale já jsem dal část a zatím v klidu,záleží na jak dlouho

2012-04-17 21:15:30

Zdarec všem.

Chca -nechca musím přiznat,že došlo už i na mě.Čeká mě výměna dvouhmoťáku atd. Samo že z finančních důvodů bych to radši někde objednal než koupil např. v autokelly. Krapet jsem šmejdil po netru , ale jsem z toho malinko jelen.připadá mi ,že existuje více druhů sad(kompletů). Dokázal by někdo poradit co mám na tu mojí mrtvici koupit? Popř.kde nechat opravit(Praha-sever)?

Mondeo lll ,,TDDI 85kW,kombi BWY,r.v.2001,5-kvalt,....WIN a kód převodovky bych dodal(nejsem nejčko doma).

Dík za odpověď

2012-04-19 08:36:12

Zdarec....

Chlapi ,dík za odpověď a nabídku.

rampic1968 - na adresu " rkr......" se mi nepodařilo maila doručit ( plná schránka či co ,nevím) ,tak to napíšu ještě jednou do SZ.

2012-04-19 16:43:50

Ten pán z Aukra o kterém tady píšete je Milan Rajnoch a má internetový obchod s autodíly,zrovna před pár dny jsem u něj objednával nějaké díly a musím říct,že všechno O.K. a ještě k tomu super cena. Takže všem co shánějí levné a kvalitní díly,tak opravdu doporučuji.

www.mdily.cz

2012-05-24 21:02:59

Ahoj, mám podobný problém. Chystám se na výměnu setrvačníku a zřejmě udělám hned i ložisko, ale jak je to s třecím kotoučem. Koukal jsem, kde se dá, ale nesehnal jsem ho.

Nebo je v nějaké komplet sadě?

Díky za radu

2012-05-24 21:13:59

pokud to nevyměníš, čeká tě GO motoru. Vibrace od dvouhmoty dokážou zničit kliku.

a proč ne v autokelly? stejně to má 99 procent dodavatelů právě od nich...

2012-06-12 16:39:29

Protože od kelly je vše, ať jde o setrvák nebo spojku 10 tis. a víc a ten Milan Rajnoch má setrvák za 7600,-jsem koukal, tak to asi objednám

2012-06-12 22:06:22

No já mám nalítáno poctivých 156000km (Mondeo TDCI 96kw) a zatim o setrvačníku vůbec nevím,je tam také důležité to slovíčko poctivých,víte jak to myslím? A také se k setrvačníku chovat. Většinu věcí které jste vyjmenovali tak s nimi souhlasím,také neni dobré parkovat například s kopečka a nechávat zařazený kvalt setrvačník taktéž trpí.

2012-08-05 15:40:00

Píšu svojí zkušenost po výměně setrvačníku, spojky (asi rok a půl provozu), po najetí 20.000km bylo auto v pořádku, potom už přišly malé vibrace a při vypnutí menší rachot, to znamená špatný setrvačník, kontroloval mi to známý co pracuje ve Fordu, z toho vyplívá, že setrvačníky neoriginál (např. Sachs, Luk) nic nevydrží, převážně to je vyrobeno v polsku, proto i nižší cena.Rozhodl jsem se proto setrvačník reklamovat a zaměnit nový přímo od Forda.( který by měl vydržet aspon 200.000km při slušném stylu jízdy).

2012-08-05 22:50:00

to sirk.

Zmiňované firmy většinou dodávají do prvovýroby. A jestli jsou vyráběné v Polsku tak to nemá s kvalitou nic společného, je to jen výrobní závod a ten může být třeba na Ukrajině ale kvalita je pořád stejná.

Nikdy jsem neměl s tímhle problém, hledal bych ho jinde.

2012-08-09 09:04:59

TO SIRK. Nehledě na to, že můj známý ve Fordu mi říkal, že ford si nechával setrvačníky a spojky vyrábět u Luku. Přeci žádná automobilka nedělá svoje vlastní, ale objednává si je a jediné co je na nich jiného je vyraženo ford a cena dvakrát vyšší.

2012-08-09 18:58:39

To sice asi vyrábí pro Ford jmenované značky, ale dělá se to v horší kvalitě, pročítal jsem hodně for o fordech a taky tam píšou, že ty z druhovýroby co vozí převážně z polska, (např.Sachs), tak nevydrží z daleka to co originál, ani polovinu nájezdu.(spíš půlku z půlky).

2012-08-09 19:37:24

To sirk: mohl by jsi vědět, že Sachs je Německá značka a dost pochybuji, že se jejich kvalita liší podle toho kde se vyrábí to by nedávalo moc smysl, ale nebudu ti brát názory. Jen já mám nalítáno 188 tis a měněný setrvačník i se spojkou ve 100 tis a stále drží, výrobce je LUK.

2012-08-09 21:43:13

Já jen píšu co mi říkal známý a co jsem prostudoval tady na tom foru, (http://www.ford-focus.cz).Jeden co opravuje auta tam psal, že dával dvouhmotu LUK i Sachs z autokelly 4lidem a 3 z nich mají problémy s vibracemi, u originálních dílů se s tím nesetkal.Dokonce popisoval, že Ford si opravdu zadá např. výrobu setrvačníku u LUK, po získání zkušeností (případných problémů, si nechá udělat nějaká vylepšení od konstruktéra, ale už né od toho výrobce), potom je samozřejmě díl dražší a kvalitnější.Čím víc a častěji se budou díly měnit, tím víc vydělají to je logické.(dají hranici záruky, po které se to začne projevovat).Psal není Sachs od Motorcraftu jako Sachs z autokelly.Je to člověk co se dím hodně zabívá a už určitě vyměnil hezkých pár desítek spojek a setrvačníku.Vůbec nedoporučoval dávat díly neoriginál, hlavně psal o setrvačníku.

Leo
Leo
2012-08-09 22:47:33

Myslím, že je to tak nějak jak vysvětluje Sirk. Třeba když koupím novou sadu v druhošce Sachs je tam klidně spojkové ložisko made in poland.Když z auta vyndám Sachs co je na voze z fabriky, nikdy tam ložisko made in poland neni.

Ještě bych připoměl co dvouhmotu nejvíc ničí:

Startování

Chcípání

Chcípnutí při rozjezdu

Při jízdě, naráz sešlápnutý plný plyn

Podtáčení na vysoké kvalty- např jízda na 5,6 stupeń pod cca 1700 ot/min při zatížení, akcelerace či kopec nahoru znamená zvýšenou vibraci motoru a tím i snahu dvouhmoty to tlumit.

To vše vymačká její pružiny dříve než když jedete s citem a rozumem.

2012-08-09 23:29:14

to leo:

s tímto tématem jsem už chtěl skončit jelikož je to o ničem ale nyní musím naposled reagovat.

Made in Polland nejen najdeš na spojkovém ložisku ale i na mnohém jiném- ať je to Ford či jiný výrobce vozidel.

Najdeš tam i Turkey, Indonesia, Ukraine, India, Brasilia a mnoho dalších.

Už když jsme v roce 93 začali vozit auta z Itálie tak měly v originále mnoho dílů vyrobených v Polsku.

Není to nic nenormálního, jsou to jen výrobní závody kde se to skládá z dílů a materiálů dovezených z toho kterého státu a šetří se pouze na pracovní síle. Jak jsem byl překvapen když jsme dovezli díly přímo z Maserati a ony byly Made in Polland.

Přeberte si to každý jak chcete ale po dvaceti letech opravování aut si myslím, že dokážu odhadnout dobrého a horšího výrobce náhradních dílů a vím za jaké díly a výrobce jsou peníze zákazníka vyhozené do kanálu či nikoliv.

2012-08-10 20:33:04

Jsem toho názoru že prvovýroba vydrží většinou nejdéle, z druhovýroby už to neni takový,a nikdo mi to nevymluví a může si žvatlat co chce. Protože už jsem to několikrát zažil.

Leo
Leo
2012-08-14 00:12:59

Rampic. Já vim, jsem na ty polský věci přecitlivělej. Měli jsme F 125 ital a pak polák 125. Pak 30let opravování aut. Když na novym Transitu ve 100tis km vrčej rolny na příslušenství, tak jsou v p.... jen ty 2 polský a ta třetí

japonská je ok. A když je všechny 3 obědnám, tedy ne ve Fordu abych neopakoval chybu které se výrobce dopusti, ale u renomované německé firmy tak mi v německý krabičce přijdou zas ty samý 2 polský s modrejma gumičkama a ta jedna japonská.


Odpovědět

1  2  3