Fórum - Téma


Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady


Fórum Transit VI / V184 / V185 Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1 ......... 2  3  4  5  6

2012-06-18 00:05:50

Mohla by to být náhoda ale na jednom Transitu jsme tu našli prdlej list přesně v půlce takže bez demontáže to nebylo vidět.

Sice nekmital ale nějak divně se prej někdy vlnil dle majitele.

2012-06-18 10:00:58

Díky za tipy.

nartan01 - nebyl by ten vadný silentblok znát i při jízdě bez brzdění ? Jinak koukám že ty ceny dílů jsou hodně rozdílné, mě tady už někdo psal, že to mám drahý :) Kotouče a destičky mě vyšly na 6000,- Kč, bubny a pakny na 5000,- Kč (to byla nějaká akce na ty bubny).

Milan1 - auto se nevlní, při zatažení ruční brzdy to je fofr asi jako bych jel po vlnitým plechu. Když šlápnu na pedál, tak to asi prvně vezmou přední brzdy, tak to taková vibrace není, ale stejně se to auto rozkmitá.

2012-06-18 13:27:19

To kmitání si taky myslím,Na 80%,že to může být silenblokem,nebo pérem.Můžeš si to vzít i logikou.Kola jsou mírně z osy.Nepoznáš to,nebot je vyrovnávaš řízením.Po zabrždění,bud tě to tahá do strany,nebo klepou.

2012-06-18 15:49:55

Tak jsem objednal výměnu těch silentbloků, dám vědět co to udělalo :)

2012-06-20 16:52:26

Tak to dopadlo jak jsem skoro čekal - servis mi oznámil, že ty silentbloky na zadní péra nejdou běžným způsobem sehnat Je to divný, protože určitě berou díly od běžných dodavatelů. Nemáte někdo tip, kdo by to měl v nabídce ?

2012-06-20 20:18:17

Určitě se zeptej u Forda co to koštuje a potom PL:http://www.ford-esklep.pl...pl/c/Zawieszenie-tyl/1222

a GB: http://www.transitparts.co.uk/index.html

Ale teť Ti koukám do profilu -tohlencto je na novýho ale pokud to máš na starší model tak by jsi se měl obejít též.

2012-06-20 20:22:23

Milan1 - díky, pošlu jim odkazy, jen je mi divné, že to nemá skladem nikdo v ČR, to je tak netypická závada ?

2012-06-20 22:28:20

Jelikoz Mi take ceka vymena techto silenbloku tak jsem hledal a hledal a zjistil ze neoriginalni stoji o par korun mene nez original.

Takze ja koupim original.

Vyhodou mam ze mam pripravena druhe listy.

Radsi ad jse presvedsej ze to timto je. Sundat pero neni vymena bubnu. Ale sundat jse da.

2012-06-20 22:39:05

nartan01 - já neřeším jestli originál nebo ne, mě prostě v mém servisu sdělili, že nemůžou sehnat vůbec žádný, takže výměna nebude, můžeš mi poradit, kde je tady koupíš ? Možná bych to mohl dát do značkového servisu, ať se staraj, ale tam jsou schopni to vyměnit i s pérama, mám s nimi už jednu špatnou zkušenost.

2012-06-20 22:53:15

Tak snad pokud neseženu něco v alfemarketu tak jdu pro originál,zde k zastoupení Fordu a u gumových věcí nemá smysl kupovat to nejlevnější,číňanoj se všeobecně s gumou nedaří.Ještě se mě nestalo,že bych nesehnal co jsem potřeboval,chce to jen chtít.

Pokud nechtěj oni,tak se budeš muset zastavit u Forda sám.

2012-11-28 12:55:11

Zdravím, blíží se mi technická a závada je stále neodstranitelná, tak zkouším, jestli by někoho ještě něco nenapadlo. Připomínám problém - při brzdění se rozkmitá celé zadní náprava jako by auto najelo na vlnitý plech. Nejhorší je to při zatažení ruční brzdy. Byly vyměněny bubny, kotouče, obložení, destičky, silentbloky v pérech kontrolovali a tím to prý na stopro není, teď mi chtějí demontovat diferenciál a kontrolovat poloosy. Už mi to moc leze do peněz, zvlášť když výsledek není stále žádný. Zajímavé je, že žádný servis se s tím ještě nesetkal, v každém mi chtějí znovu měnit ty bubny :(

2012-11-28 19:50:50

Ahoj, tohle už jsem taky řešil. Je to vůlema na přední nápravě, udělej kontrolu čepů, silenbloků a uložení. Případně ještě šroubů. Stalo se mi, že pohledově i na zapáčení bylo vše v pohodě a když jsem to vzal ke kamarádům na STK, tak nám to dalo hodinu hledání a byl uhnilej šroub v nápravě do kasle. Po jeho výměně vše v naprostém pořátku.

2012-11-28 19:55:43

Já si myslím, jestli to nebude vadné uložení nápravy, jako trmeny nebo pera. Nebo bych to vyděl v hydraulice brzd, pricpana trubička nebo rozdělovač, nebo omezovac brzdneho účinku.

2012-11-28 22:39:33

povadi - přední nápravu vyloučili, mlátí zadní náprava, nejvíc se to rozkmitá když za jízdy přitáhnu ruční brzdu.

George_S - to uložení zadní nápravy je pravděpodobné, ale jak zjistit v čem je chyba ? Tam žádné nastavení není, poloosy visí na pérech přes ty silentbloky, které prý jsou dobré. Hydrauliku brzd vyloučili taky, hlavně pro tu ruční brzdu.

2012-11-28 23:40:37

Co ukotvení listových pružin k nosniku, nebo snad prasklý list.

2012-11-30 18:25:54

Ještě jednou jsem to prolez, ten spodní list, který není nikde uchycený, je vychýlený (viz. foto), to dřív nebylo, ale myslím že to je spíš následek těch vibrací, než příčina. Nebo ne ? Taky mě napadá, jestli tam nechybí nějaké třmeny, to že ten spodní list takhle tancuje je divný. Nevím ale jak to vypadá na jiných transitech.

bob
Bohuslav
2012-12-01 05:53:01

Mrkni se na kardan ( uložení kardanu a kříže )

2013-01-19 09:31:12

Mam 2006 350 v zadu kotuce , chcem sa spytat ako sa zatlacaju valecky je na to nejake pootocenie ? skusal som a nejdu tak ako pri prednej naprave .

Mozno su iba chytene hrdzou predchadzajuci maitel , si moc prace zo servisom nedal

dakujem za rady

2013-01-19 14:35:44

to fiilo : Predni piskty/valce v brzdici museji jiz zatlacit sverkou ale pekne plynule.

Zadni nevim ,mam bubny. Ale u mnoha aut jse museji pootacek kvuji samostavu. Jak je to u Transdaka tak to netusim.

Je na to specialni pripravek,urcite ho kazdej servis ma.

2013-01-19 15:58:57

košíkář,

jestli máš na mysli to, že spodní list není na koncích opřený, tak to je většinou kvůli tomu, že má začít pružit opřením až při větším zatížení vozidla. Nebo-li simuluje dvoustupňovou sílu vypružení. Pokud se ti pohybuje do stran, tak by byly povolené upevňovací opasky a musel bys zkontrolovat jejich dotažení. Jinak mezi spodním listem a ostatními listy pružnice mají některá auta tlumicí podložky z umělé hmoty. Pokud tam nejsou, tak můžeš (jen na vyzkoušení) na ty konce spodního listu navléct gumu (například z duše) a potom uvidíš, co se změní. Možná, že by ti to mohl vysvětlit některý Tranziťák a nebo bys to mohl okouknut na jiném Tranzitu. Pokud by na jiných byly listy dolehlé, tak by to znamenalo větší problém, protože bys musel shánět celé pružnice a nebo alespoň spodní list vyměnit za více prohnutý. Jestli je kmitání moc velké, tak bych měl podezření i na tlumiče.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6