Fórum - Téma


Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady


Fórum Transit VI / V184 / V185 Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-03-07 19:41:25

pro prodriver: Přesně tak. třeba řemeny stojí za h... Pořád se vytahují.

2011-03-13 22:46:03

S dovolením tady oživím toto téma, potřebuju vyměnit kotouče a destičky, na bývalých autech s tím nebyl problém, ale to co tady čtu v knížce Jak na to mě trochu děsí, momentový klíč nemám. Vždycky všechno dotahuju s citem, ale tady se píše že je dotahovací moment matky hnací poloosy 420 Nm což mi přijde kapku hodně a bojím se abych to nestrhnul a nebo málo neutáhnul. Má cenu se toho bát nebo to mám dotáhnout na krev a jít od toho? Případně to dát raději do servisu? Díky za radu.

2011-03-13 23:02:43

Nestahují se náhodou tímhle momentem ložiska předního kola? Pokud ano tak by měl být tento moment dodržen.Takhle to má třebas Ducato ložiska v předních kolech se dotahují na určený moment a pak se povolí o určený ůhel.Ale nedělej si iluze o servisech

když jsem dělal poprvé ložiska na Dukatu tak jsem ten velkej momenťák neměl tak jsem to chtěl dát do servisu a oba dva servisy co tu mám v okolí. mě na to řekli na co momenťák to se dělá od voka,-prostě ten momenťák takovéhleho rozsahu neměli-tak jsem je poslal do řiti a momenťák jsem si koupil.Takže záleží na Tobě jakou máš skušenost se servisy v tvém okolí spíš bych zvážil možnost si ten momenťák půjčit pokud je důležitý.

Joj sory teť koukám,že máš nového Transita,tak tam nejsou kuželová ložiska tam je takovej ložiskovej domek na imbusy se dvouma ložiskama,já se tedy snažím momenty tak nějak dodržovat ale tady není co udělat špatně.

Nedávno jsem je dělal:http://www.fordclub.eu/ms..._posts.php?topic_id=19187

2011-03-14 08:43:15

Tak se do toho vrhnu asi sám a uvidím, jinak pokud by někoho zajímalo jakej by měl být postup tak tady je.Jinak bych se ještě rád zeptal zda je nutné dávat nové: matka hnací poloosy, podložka, závlačka a nové šrouby brzdového kotouče a sestavy náboje. Poslední dotaz je čím namazat destičky a kde to sehnat (žáruvzdorný mazací tuk na bázi mědi jsem nikde zatím nepotkal :( )

2011-03-14 09:05:12

Jestli si ještě neměnil ložiska předních kol tak by možná stálo za ůvahu než se do toho pustíš si je připravit a i to ložisko co je na té delší poloose.Protože až to rozděláš a zatočíš si s nima tak můžou být na odchodu a výměnu by jsi udělal při jedné práci.Mě začali hučet cca při 170000km.

2011-03-14 09:15:48

Auto měl o pravidelný servis v německu do 385 tis. Teď mám najeto okolo 395. Vůbec netuším po kolika se ložiska mění. Ložiska neslyším, teda mám dojem že co jsem slyšel při brždění z vyšší rychlosti jsou kotouče, už jsou pod limitem a chroupou i při pomalé jízdě.

2011-04-10 18:24:05

Nezlob se.vypadlo mi to z hlavy při demontáži.Pytky když jsi měnil talíře a čelisti,dotahovals jsi ten trapézový šroub,na imbus?Anebo se tím seřizovalo.Porad.Zítra dělám druhou stranu.Spěchá to.Dík.

2011-04-10 18:40:37

amidamaru:nevím co myslíš za šroub

acemanLB: měděnou pastu koupíš zaručeně u překupníka Wurtha a nebo záleží na štěstí ,že ji náhodou někde mají v sortimentu.

2011-04-10 18:59:40

Ahoj, řekne mi někdo kolik má mít sílu kotouč 2,2TDCI 110hp, aby byl na výměnu?

2011-04-10 19:29:07

To jajarin: Minimální tloušťka kotouče je 25mm pro model od roku 2006-.

http://www.autokelly.cz/#...T=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0|

2011-04-10 23:48:53

tak trochu kamaradim z jednim ochotnym mechanikem od Forda. Na otazku na dotahovaci moment se pousmal a rekle ze to ma vychitane ze celi zivot dotahuje rukou a vse ok.

2011-04-10 23:51:26

Jete otazka mam ted vse dole. Tehlice i tlumice. Je nekdo schopen nebo ma skusenost s repasi brzdicu ?

2011-04-11 00:17:40

To já se už potkal s mechanikem co přetahoval hlavu od voka,prý to má v ruce.Bych mu ty pracky nejraději urazil.Něco se nechá odhadnout ale něco rozhodně ne.I blbý zapalovací svíčky by se měli utahovat momenťákem jelikož při jejich rozdílném utažení dochází k rozdílnému odvodu tepla a tím se vlastně mění jejich tepelná hodnota.Nevěřícím tomášům doporučuji vzít pár šroubů a matic a utáhnout matice od voka a pak zkontrolovat momenťákem co utáhli a to jsou sakra rozdíly.

Brzdiče zrepasuješ vcelku snadno.Kup si sadu gumiček Frenkit (www.frenkit.es) obsahuje to vše gumové co potřebuješ-gumičky,prachovky,rozebereš,vyčistíš,namažeš a složíš zpátky do původního stavu.Rozebírá se to krásně abys dostal pístky ven tlakovým vzduchem.

2011-04-11 19:46:37

To albi: dík

2011-04-11 20:49:59

jj take jsem na mechanika cumel ze spadlou celisti. Nejak jsem to ale presel.

2011-06-11 22:42:24

takze hotovo.

2011-06-13 23:00:17

Paráda

2011-06-16 21:49:32

Díky za informace v této sekci. Díky nim jsem zvládl výměnu kotoučů, destiček a následně jednoho ložiska v pohodě, ale musím říct, že jsem od dob Barkasů blbější konstrukci neviděl

2011-11-14 23:58:46

Minuli tyden jsem prosel STK. Technyk ktery vlezl pod auto dostal sok a tvrdil mi ze jsem musel mit utrzenou napravu,ze ji tam dal nekdo komplet novou. Jen jsem se zasmal a odpovedel jem ze jsem GO provadel takrka sam na dvore. Jen jeste musim dat tlumice a ulozeni.

2012-04-03 23:30:31

Pomalu jse pripravuji na vymnenu zadich brzd. Uvazuji vymenit uplne vse.

Jak je to ze zadnima paknama na 2,4ku zadni nahon ?

Maji pakny stejnou tlousku jak normalni podvozek tak podvozek s dvema koly na kazde strane ?

Pruper je totozny 280,


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6