Fórum - Téma


Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady


Fórum Transit VI / V184 / V185 Brzdy+Transit-výměna kotoučů,destiček,závady

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-01-31 10:14:54

Zdravím,

je problém vyměnit přední kotouče na 2004 2,0 TDCi? Musí se to nějak lisovat nebo tak něco? Nebo se to jen klasicky odšroubuje?

Díky!!

2010-01-31 11:19:38

to tranzitkote:.. po demontáži brzdových třmenů kotouč sundáš z náboje kola, pokud nebude přirezlý, tak bez dalšího "násilí"...

2010-01-31 18:11:34

Díky moc,

jde o to, že jsem si nechal ve Fordu vyměnit setrvák a celou spojku a když to rozebrali, tak mi volali, že mám kotouče v pr... a že by bylo dobré je vyměnit. Cena materiálu co mi řekl byla OK a říkal, že výměna je dost pracná, že to není jen sundat a přišroubovat a že ta práce bude dražší. Ještě jsem neměl kolo dole a tak jsem s tím souhlasil. Když jsem pak doma koukal na ty kotouče co mi vrátili, tak jsem si říkal, že je to divný a že mi to nepřipadá, že by to bylo pracné. Na osobákách jsem již nějaký kotouč měnil ale tady jsem je chválil a asi mne natáhli.

2010-02-01 16:47:00

Ahoj,

jestli neměli namysli i ložiska. Tam si tipuju, že by mohli byt komplikace.....

2010-02-01 21:39:07

Taky, mě to brzo čeká. Kupoval jsem ho v srpnu, a při přezouvání jsem si všimnul, že jsou pěkně sjetý. Takže až budu měnit destičky, tak vyměním i kotouče. Jen nevím jaký si koupit, aby byli kvalitní. Co říkáte na kotouče Brembo za 1320kč, nobo jsou lepší? Ale max. do 2000kč Ještě něco, kotouče budu kupovat poprvé, ta cena je za pár nebo za kus?

2010-02-02 11:18:27

to george_s

Mam pocit, že se občas objevují na aukru.....

Jinak nevíte jaká je min tloušťka kotoučů a bubnů u tranďáku 00-06´?

  • ----------------------------------------------------

např: http://www.aukro.cz/item9...ouce_na_ford_transit.html

2010-02-02 16:38:22

Brembo je špička co se týče brzd.

Ty kotouče ,,dovoz německo" jakmile prodejce neuvádí výrobce dal bych od toho ruce pryč,zavání to čínou

a pochybnou kvalitou.

Tohle nevypadá špatně:

http://www.aukro.cz/item8...rd_transit_2000_pred.html

2010-02-02 17:20:15

Pánové, nechci se vám do toho moc míchat, ale už jste si někdo zjistil co stojí originál kotouč? Jinak cena se udává většinou za kus. Mě na mého escorta originální kotouč vyjde cca 1100,- jeden plus destičky 900,- za všechny. Což není tak hrozný, už jsem kotouče nedávno dělal, nevim co je to za značku, ale po roce začali házet, takže ono někdy originál je originál.

2010-02-02 18:46:16

Original Ford díly:

Kotouče 2ks.........3818

Destičky 4ks........1908

Olej filtr .................200

Vzduch filtr............258

Žhavící svíčka ....289,-!Supr cena

Olej filtr................200

Ložisko př.kola...1519,

Ceny uvedeny bez DPH.

Ceny někdy z průběhu r.2009

2010-02-02 22:13:16

No já na tohle vůbec nevěřím. Originál FORD, Originál NOKIA, Originál wosvagen. Co je originál, možná ty ceny co za to chtěj. Plno dílu těhle výrobců aut, elektroniky, a nářadí je od jiných výrobců daného dílu, např. brzdový systém - FERODO, ATE, BREMBO, atd. Světla a jiná elektrika - HELA, VALEO, atd. Takže když potřebuji nějaký díl tak se sháním po výrobci daného sortimentu a zjišťuji který je lepší. Třeba teďka mi odešel startér, tak jsem hledal mezi výrobcem startérů a vyhrál to MAGNETON. Protože úžasná cena nového 3750kč, a předešlá zkušenost ze škodovky. Samozřejmě nekupuji žádnou Čínu ani Větnam.

2010-02-02 23:18:54

Vzpomínám si diskuzi zákazníka s prodavačem v autodílech na Proseku, kdy prodavač horem dolem vysvětloval zákazníkovi, že ta váha vzducu je stejná jak pro fábii, oktávii, superb, pasat i phaeton, jen se to liší krabičkou a jejím popisem a hlavně cenou. (rozdíl byl 6-násobný). Všechno byl bosch......

2010-02-03 00:13:53

Jasně á beru to co tu píšete, ale ford ceny dílů drží docela nízko a lavně se mi stalo a né jednou, že origo díl byl dokonce levnější než replika, nebo byl rozdíl tak směšný, že neměl význam (např.: 50,-kč na dílu za 2000,-). Tak proto jsem tu napsal co jsem napsal. Nehtěl jsem někoho pobouřit, ale myslím si, že by bylo fajn si třeba zjistit výrobce, od kterého bere ford daný díl a třeba porovnat ceny origo a toho výrobce. Byla to jen snaha poradit, aby se nestalo že koupíte rpliku, která bude dražší než originál Ford díl, to je celé. Štastné opravy pánové...

2010-02-18 21:46:47

Tak co mi měnili ty kotouče atd... tak si myslím, že ceny jsou tak nějak v normálu. U mě vyhrálo to, že jsem tam dal auto jeden den a druhý den v poledne mi volali, že je to hotové. Což já potřebuji.

Jinak jezdím na motorce a tady kupuji též "značkové" a podle mne kvalitní díly (pneu atd) jelikož si říkám, že když člověk dá za motorku pomalu 400 kolíků tak by to šidit neměl, nehledě na to, že je tady větší riziko ůrazu.

2010-02-19 19:51:41

Když jsem přemýšlel jaké kotouče si pořídím, tak jsem narazil na stránky http://www.mjauto.cz/powerdisk.htm kde také informace o značkách které nabízejí, například jak dlouho se zabývají výrobou daného výrobku atd. Vybral jsem si tedy tyto kotouče: Ate PowerDisc 3955413 dodavatel 2 1.308,33 1.570,00. Na přidané fotce je vyobrazen tento kotouč, ta drážka v ploše kotouče slouží k odvádění plynů, které vznikají při intenzivním brzdění, a mají za následek snížení brzdného účinku. Jinak můj názor na originální díly výrobce aut, je podložen také článkem na off roud strankách o výbavě auta na camel tropy, kde uvádějí že u off roudu jako je třeba NISAN PATROL vydrží podvozek tak měsíc. kdežto podvozek třeba od EMU (což je australská firma zabývající se výrobou podvozku pro off roudy), vydrží podvozek zhruba tři sezony.(Podvozek se myslí péra, tlumiče, torzní tyče, a jejich uložení). To znamená že výrobci po užívají díly tak aby zvládli zatížením na daném vozidle při optymálním běžném provozu a určitou dobu, a aby jeho cena byla co nejnižší. Výrobci totiž vydělávají nejen na samotném prodeji, ale i na dílech které se musí vyměňovat. Bohužel v dnešní výrobci nestojí oto aby jejich výrobky vydržely třeba 40, 50let.

2010-02-23 16:42:55

pro Tranzitkote: já mám kotouče z Fordu. Byly za dobrou cenu. Co se týče brzd, tak brzdy nechávám vždy servisu a to z důvodu toho, že kdyby náhodou selhaly, ať se mám na koho vymluvit. Takže dělal mi to servis a říkali mi, že tak připečený kotouč ještě neviděli To trhali prý jak blázni a strávili nad jedním kotoučem půl dne.

Jinak nesouhlasím s tím, že Ford dělá díly tak, aby se je muselo měnit čím jak nejčastěji. Jde taky o prestige. A věřím tomu, že kdyby se rozneslo, že kotouče na transitu vydrží třeba 40000 kilometrů a s ostatníma dílama je na tom podobně, asi by si lidé rozmyeleli, jestlí si koupí Ford nebo Merc. Mě kotouče vydržely 280000km, potom jsem si řekl, že nebduu riskovat a radši je vyměním, protože se mi už zdálo, že to trochu při brždění vibruje. Ale na pohled nic tomu nechybělo. Byly krásně vybržděné po obvodu z obou stran - bez drážek.

2010-02-23 16:55:42

Vono to máš tak,volba výrobce je taková aby to něco vydrželo,to je samozřejmé a potom i cenové hledisko.

A v různých dílech se zlepšení toho i onoho vždy najde,jde zase samozřejmě o cenu o peníze.

Těžko si někdo koupí do běžného provozu šesti či osmi pístkové brzdy od bremba protože 60litrů za brzdiče

se dá využít pro mnoho lidí lépe nebo jak bych to napsal.Taky jsem o těto sadě přemýšlel to byli vrtané kotouče

a nekoupil jsem je akorát z důvodu ceny,zdály se mě nesmyslně drahé.

2010-02-23 22:32:15

Já jsem nechtěl říci že by originál díly jsou špatné. Ale jen to že na daný typ vozidla vyrobený podle daného standardu v době vzniku daného modelu. A pak po celou dobu života vozu montují furt stejný díl. Kdežto jakoby neznačkový výrobci daného dílu stále vyvyjejí stále nové a nové technologie výroby a zlepšení, a ty pak aplikují do starších modelů v rámci možností. Protože výrobci aut nechtějí váš vůz vylepšovat časem vyvynutýma technologijema, ale aby jste si koupili nový model s těma vylepšeníma. Mě taky vytáčí, jak lidé berou slovo druhovýroba za něco špatného, nekvalitního, horší než originál. Ano jsou takový co vyrabý duplikáty s nevalnou životností.

2010-02-23 23:00:35

Přesně tak jak říkáš,výrobce též vše nevyrábí a někdy kupuješ i v tzv.druhovýrobě stejný díl jako original.

Jen je třeba vědět jaký protože těch šuntů je na trhu taky dost.

A možnost tzv.Performance spejšl dílů otevírá možnosti mnoha výrobcům a nejvíce je to vidět u

amerických aut.Ten trh tam je někde jinde a ceny dílů a doplňků tam mnohdy vyjdou i přes drahou dopravu

v příjemné cenové relaci.

Stojí za to nahlédnout a udělat si obrázek:http://www.summitracing.com/

http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php

http://broncograveyard.com/

2010-03-04 23:09:28

Podle svých zkušeností používám kotouče i desky Starline. A naprostá pohoda. Jak cena tak výdrž. Kotouče cca 170 000 km. Desky cca 50 - 60 000 km. Z počátku jsem měl jisté obavy, byl jsem velmi překvape. Určitě jsou některé ND které bych od teto značky už nedal na auto ale desky a kotouče jsou fakt dobry.

2010-03-05 15:33:37

pro 3609: no..Starline si aspoň na tomhle může udělat jméno, protože brzdy ať už si říká kdo chce co chce, ty jsou nejdůležitějším dílem na autě...a kdyby se destičky krušily nebo něco, byla by to asi pro firmu smrt. tak v brzdách se musí snažit


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6