Fórum - Téma


Brzdy_Mondeo III-problémy


Fórum Mondeo MK III Brzdy_Mondeo III-problémy

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2016-07-26 12:50:27

ahoj mam mondeo mk3 2,0tddi 85kw nevim co se stalo ale auto mi neustale brzdi obcas odbrzdi a jak pribrzdim tak to zase zustane vyset nevite na co se zamerit jako prvni ???

2016-07-26 13:47:32

honanek: přední, zadní, všechny?

2016-07-26 22:03:37

sevenfifty: prave ze vsechny uz sem zoufalej myslel sem ze je to treba trmenama ale vse ok chodej dobre fakt uz nevim co s tim

2016-07-26 22:06:03

honanek: Zkoušel jsi brzdy odvzdušnit ?

2016-07-26 22:06:35

ono nejhorsi je ze to s tim jede ale kotouce sou pak jak pětník a je to proste na prd

3 koa jo jen jedno nejde (odvzdusnovak nepovolim ani pikacu) :-D

2016-07-26 22:57:20

Ahoj všem.. tak to já mám zas opačný problém.. mám Mondeo Mk3 2001 2.0 TDDi 85 kW.. a nebrzdí mi zas vůbec.. brzdy brzdily jak měly, ale dnes jsem měnil zadní brzdové třmeny, oba jsem odvzdušnil, ale auto přestalo brzdit.. sešlápnu pedál, ten se propadne a nic.. tedy trošičku to přibrzdí a předek se po propadnutí pedálu až na zem "zaflokuje".. neporadil by jste mi někdo co s tím?.. jestli se ty nové třmeny musí nějak poštelovat, či co.. chci ještě zítra vyzkoušet odvzdušnit předek.. jelikož to dělám sám, tak odvzdušňuju tak, že ponořím hadičku do brzdové kapaliny, povolím odvzdušňovák a pomalu několikrát sešlapuju pedál v celém chodu.. potom odvzdušňovák zase utáhnu.. v tom by snad problém být neměl..

honanek: V "Jak na to" pisou, vadny hlavni brzdovy valec..

2016-07-27 09:23:30

pepe79: ale to by asi utíkala kapalina, kdyby byl vadný válec, nebo? ... možná bych zkusil ještě projít podtlakovou hadici, která vede do brzdového válce. Mně to občas dělalo na ST220, že mi podtlak vystřelil z tělesa klapky a taky to moc nebrzdilo. Je to taková ta plastovka a ráda se láme... Jestli budeš chtít, mám to jeden válec z mého TDDi... za 500,- + pošta je tvůj...

2016-07-27 14:48:26

pepe79: tak jsem si dnes sehnal sparinga a brzdy normalne odvzdusnil.. vse uz je ok

2016-07-27 20:09:29

sevenfifty: hele dekuju za nabidku a asi to zkusim a za 500 je to super muzu ti teda poslat adresu ?

2016-07-28 16:26:26

pepe79: To je dobře. Správné odvzdušnění je vždycky základ. Kdysi jsme se učili, že po každém sešlápnutí se má šroubek přitáhnout, aby se kapalina nemohla nasát zpět. Potom teprve povolit pedál a takto to opakovat. Tím se spolehlivě vytlačí případný vzduch z okruhu.

2016-07-28 19:20:45

Ahoj bejci tak sem vsechno prosel celodeni jeb***a tak sem bojoval az najednou vsechno funguje byly zasr*ny pistky a asi stara brzdovka a ucpanej hlavni brzdovej valec :-D jinak nevim :-D

2016-07-28 19:29:44

petrdepo: jj.. taky jsem to tak vzdy delal.. ale kamarad mi nedavno menil pri vymene desticek i brzdovku a chtel po me prave jen slapat na pedal pri povolenem odvzdusnovaku.. tak kdyz jsem ted nemel nikoho po ruce, myslel jsem, ze to tak bude stacit i tentokrat.. ale nestacilo..

2016-12-10 20:57:31

Zdravim, už jsem bezradny a nevim co dal. Od koupi auta mam najeto cca 17 000km a už mam 2 sadu přednich brzd. Vždy to skončilo tak že začaly neskutečným způsobem kopat kopaly tak že už i při jizdě brněl volant a to nemluvim o bržděni tedy nebržděni ptorože to vůbec nebrzdilo. Ikdyž jsem vyměnil tlumiče i s hornim uloženim tak jsem dal novou sadu Brembo. Od tedoby jsem ujel cca 3000km a už to zase začina kopat. Už mě to nebavi a nemam silu furt měnit brzdy to neni normalni. Byl jsem u servisaka co děla jen fordy a řikal že buď ložiska nebo naboj kola nic jineho to pry nemuže byt. Jednoložisko občas při zatačeni lehounce huči ale jen občas. ložiska jsou vpoho protože kolo nema žadnou vůli. Tak se chci zeptat jestli někdo neměl podobny problem. A vyrobcem brzd to neni. zkoušel jsem 2 vyrobce a vždy to stejně skončilo. Diky za rady.

2016-12-10 22:50:01

radasspaniel: jen jestli jim nedáváš moc za uši

Mě třeba Bremba taky po pár tisících km začali házet. Od té doby co používám vrtaný kotouče na všech čtyřech, tak se mi to nestalo. U jedničkových octávek křivení kotoučů dělali špatný siletbloky ramene. Nemuseli být přímo utržený, ale stačilo že už neměli tu správnou tuhost. U mondea jsem o tom neslyšel, ale teoreticky by to tím taky mohlo být. Předpokládám že brzdový třmeny jste kontrolovali, jestli se nesekají?

2016-12-10 23:14:29

fredd46: Třmeny jsou vypucovane a jako nove desky jdou krasne žadne zasekavani. Zajimave je že to same se nam děje jak na focusu mk1 tak i na mazdě 6 2004. U mazdy to neni take brutalni jak u meho mondea. Napravy mi kontroloval znamy na STK dal mu zabrat a nic nenašel vše vpořadku. Jedina možnost mě napadaji ty naboje kol jestli už nejsou nahodou zkroucene. Jak jsem měnil kotouče tak jsem naboje očistil uplně do novoty krasně hladky povrch a dal jsem i vazelinku. Vše jak ma byt. Už jsem myslel že bude vše vpoho zajižděl jsem brzdy cca 1000km šetřil jsem je žadne brutalni bržděni nic. A najednou začne lehounce brnět ve volantu a za chvilu už to začina vibrovat při našlapnuti ale jak sešlapnu vice tak se jakoby srovnaji a nevibruje a nekope. ale tak se to dělo i předtim uplně ten samy postup. Problem je ten že to kope při našlapnuti v mistě kde v 90% brzdim přestava to kopat až sešlapnu pedal skoro na max. No uvidim asi nejspiše vyměnim naboje s ložiskama necham stočit kotouče a uvidim jen budu doufat že to bude už v pořadku.

2016-12-11 04:56:49

radasspaniel: Zkřivení kotoučů nebo nábojů by se mělo dát zjistit mikrometrickými hodinkami. Samotné kotouče by měly jít změřit i na soustruhu. Bez toho asi nemá smysl pátrat dál. To, že to brzdí rozdílně při lehkém a silném našlápnutí trochu ovlivňuje plovoucí třmen.

2016-12-11 11:04:45

petrdepo: Necham u znameho sundat naboje a zmerit je kdyztak je srovnat na soustruhu kdyby byly minimalne vykrivene, kdyby byly hodne tak hold nove. kotouce necham zmerit a srovnat. Jako rozdilnost pri lehkem a silnem seslapnuti chapu ale mi jde o to ze mi to haze s volantem to nechapu a nechci jak to haze volantem tak to mene brzdi.


Odpovědět

1  2  3