Fórum - Téma


Brzdy+Mondeo-přední-vibrace při brždění apod


Fórum Mondeo MK I Brzdy+Mondeo-přední-vibrace při brždění apod

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I



2009-04-28 14:19:02

ahoj,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemate skušenost s vibrujícím volantem při brždění nebo rychlosti nad 130 km/h. brzdove kotouče jsou cca pul roku stare stejně tak i geometrie,prosim poradte mi

2009-04-28 19:07:45

když je někdo šikovnej, kotouče zvlní i za pár dnů. ale v dnešní době se dají kotouče stočit bez sundání. jinak co se týká házení volantu při vysokých rychlostech, tak to už se tu dost podrobně řešilo, ale už nevim kde. asi budeš muset hledat

http://www.fordclub.eu/ms...d_posts.php?topic_id=1419

2009-04-30 13:19:39

Je to jednoduchy, zase se ti zkroutily, budes muset koupit noce, nebo je reklamovat, se stacenim nemam dobre zkusenosti, protoze kdyz byly studene, tak temer nehazely, mechanik je stocil a jakmile se ohraly, zase vibrovaly. urcite s tim neco delej, protoze ty vibrace skodi servorizeni.

2009-04-30 19:48:19

urcite s tím neco udelám...říkáš servo???poslední dobou se mi strácí olej ze serva,myslíš že by to mohlo bít tím?

2009-05-01 21:48:03

Muze to by tim, postupne se ti vymacka tesnici krouzek na te hrebenove tyci, bohuze, pokud vim tak na mondeo se neprodava sada tech tesneni, takze jedine nove rizeni. Zkus sundat prachovky a podivej se, zda je v nich olej, pokud ne, tak to utika nekde jinde.

2009-05-02 09:55:33

No ono to muze byuprimne vsim, ja me, v MKII trosku nacate gumy v ramenech, tak jsem je nechal vymenit, no byl to des, ve 110ti mi neskutecne klepalo rizeni, delaly to lehce krive kotouce, dokud byly gumy mekke, tak se to proste nejak utlumilo, s novymi se to prenaselo do celeho auta, ono tam bohuzel souvisi vsechno se vsim, treba vibrace pri 130ti mivaji casto na svedomi vule v poloosach, ale malokomu se chce vysolit tolik penezs nejistym vysledkem.

2009-05-02 11:38:42

MOc děkuji za rady,s těma kotoučema to vyřeším stočením na soustruhu,domluvil jsem se s jedním známím který mi to udělá,noa s tim servem sem to zatím vyřešil dolitím oleje ,po výplatě s tim zajedu do servisu at se mi na to podívajííí

2009-05-02 16:28:27

vule a vibrace v rizeni jsou jednou z nevyhod macphersonu. absence horniho ramena a nedostatecna tuhost konstrukce zpusobuje nadmerne zatizeni a opotrebeni silentbloku spodniho ramena, vznik vuli a vibraci, nasobene v pripade predniho pohonu. vysledek pak umocnuji nekvalitni ceske silnice.

2009-06-17 22:24:55

Do dnešního dne mi to dělalo taky. Dnes jsem to opravil.Dělali mi to ty dva čepy s tou gumovou prachovkou co jsou na brzdovém třmenu.Jeden byl pěkně zarezlý a nehýbal se.To způsobovalo při brždění kroucení kotouče.Dnes jsem to rozchodil a po vibracích při brždění ani památky Dělalo mi to už 3 měsíce než jsem se k tomu dostal.

2009-06-28 07:42:49

Tak koukam,ze moje Mondeo vykazuje vsechny standartni zavady (praskla membrana v cerpadle a klepani do volantu).Ma nekdo zkusenosti s temito kotouci??

http://www.auto-pilot.cz/...disc-ate/pro-1232013.html

A destickami http://www.auto-pilot.cz/...o-premier/pro-124679.html

2009-06-28 09:17:40

Ty kotouče mám, přes 30tis., nejsou jako nové, ale brzdí dobře, jen desky, bych doporučil také ATE, ono si to lépe rozumí

2009-06-28 10:42:56

Proto se ptam doporucily mi k tem kotoucum ty Feroda

2012-05-17 08:52:09

Zdravím,

kamarád má mondeo 2,0i 96 KW. Při brždění z jakékoliv rychlosti se mu rozklepe auto jak kdyby se mělo rozpadnout (od pedálu po volant až po palubní desku a silné bouchání od levé motorové části). Na mojí radu nechal vyměnit destičky čelisti a vysoustružit kotouče. Po ujetí 20 metrů co vyjel ze servisu výsledek žádný. Stejné příznaky jak před výměnou. Oprava stála 8500 kč což bych řekl je paleta neskutečná. (čelisti do bubnů - cena "1800" kč.. :( ). Když jel závadu reklamovat tak mu mechanik odpověděl , že jsou v háji zadní tlumiče a způsobují klepání. Což mi přijde absurdní. Netušíte náhodou co by to neskutečné klepání mohlo způsobovat ? Poradil jsem mu ať si zajede do autorizovaného servisu na zjištění závady, ale tam mají narváno a dostane se tam za pár týdnů a s autem potřebuje jezdit...

Děkuji za odpovědi..

2012-05-17 16:31:16

Ahoj všichni,

jak tady někdo už psal.

První závada jsou kotouče můžou být i nové a začne to dělat.Někdy Nepomůže ani stočení na soustruhu.Prostě špatný materiál a vlní se po mírném zahřátí.Další závada zarezlé vodící čepy plovoucí části brzdiče. Rozhýbat brzdič popř.vyměnit vodící čepy a gumyčky.

Tlumiče s tím nemají nic společného! Teda pokud jede auto bez brždění a chvěje se tak ano tlumiče ale také třeba roztržený kord gumy nebo boule na gumě a kolo skáče po silnici a pak se chvěje auto. Všechno chce projít

2012-09-13 09:46:13

Zdravím, možná je to blbost tak mě neukamenujte:), ale mohli by se od špatných homokineťáků respektive poloos zvlnit kotouče? Když jedu 100 a víc tak se mi klepe volant což by mohlo být kineťákama a při brždění to je ještě horší. První kotouče co jsem měl jsem nechal stáhnout chvíli to bylo dobrý pak to zase začalo, koupil jsem nový a zase to po pár tisících začalo, vyreklamoval jsem a zase. Jinak v brzdičích vše v pořádku a přední náprava je po generálce.

2012-09-13 14:14:46

Philoun

homokynetický kloub ti může hýbat s volantem pokud je v záběru a bude poškozenej.Jinak při brždění je to kotouč a nebo pokud ti to dělá pořád tak ohnutá těhlice. Pokud máš nápravu po g.o. a brzdiče v pořádku moc možností není. Zkoušel jsi jinou značku kotoučů?

2012-09-13 19:59:02

Tomenzino

no vyreklamovali mě stejnou značku, ale ty první byli jiný sice nevim co už měli za sebou, ale po čase to začli dělat znova i když se stáhli, a ta těhlice je co přesně?

2012-09-14 07:09:13

Philoun

Kotouče to můžou dělat i nové.Sám osobně jsem to měl.Koupil jsem nové a bylo to.Když jsem je chtěl stočit na soustruhu byli rovné.Asi materiál. Když se malinko ohřáli začali se vlnit. Takže jsem sehnal orig. a byl problém vyřešený.

Pokud ti to dělá i bez brždění tak to může dělat ta těhlice jak jsem psal. Těhlice je to na čem máš kotouč a ložisko.

2012-10-11 10:43:11

Já měl to samý, furt sem nevěděl co nepomohly nový kotouče ani gumy ani vyvážení a nakonec stačilo rozebrat ty zarezlý čepy na třmenech vyčistit ,promazat a klepání bylo v trapu.To by se z toho jeden pos**l jaká ko***ina to byla a kolik černejch myšlenek způsobila.

2012-10-11 15:44:09

Sharprec

Tak ale čepy plovoucího brzdiče jsi měl zkontrolovat hned To měla být první věc kterou jsi měl udělat.

Křivé kotouče nebo nové a vlnící se kotouče je už jiná otázka


Odpovědět