Fórum - Téma


Brzdy+Mondeo-destičky-originál nebo náhrada,účinek


Fórum Mondeo MK III Brzdy+Mondeo-destičky-originál nebo náhrada,účinek

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2015-07-16 23:55:03

bedulas:

Jde o to,že jestli jsi schopen v normálním provozu uvařit 300mm velký kotouče, asi změn styl jízdy. Já jezdím teda taky rychle, ale to se mi ještě nestalo. To ti asi nepomůže nic.

2015-07-17 08:29:58

bedulas: Tak běžnou jízdou určitě nepřehřeješ brzdy. Ano v práci když jezdím tak je hodně ohřeju, že smrdí, ale to je jiná situace kdy jezdíš při výjezdu na majáky a hodně na krev. Já dávám Brembo kotouče a destičky Textar které se dávají v originále jen pod značkozu Forda.

2015-07-17 10:27:54

Bedulasi místo lezení po skalách se máš zeptat mistra.. Na to co ty potřebuješ jsou právě děrovaný Zimmermanny.. Desky Textar, ale zase ne ledajaký ale přímo k tomu jinak ti je kotouče sežerou při prvním vracáku nebo sjezdu z dálnice.. Obchod co prodává Zimmermann bude vědět.. Na co si musíš dávat pozor je to že je nesmíš hned po palbě postříkat v myčce wapkou. To muzou kotouče prasknout mezi dírama. Stačí ale brzdit normálně když víš že jdeš umývat a oni se za jízdy dochladí..

2015-07-17 14:37:12

hupino: Však my hledali ty mistry po skalách, ale nikde žádný, nevím kde všichni byli,celý víkend sme žádného nepotkali

To sem potřeboval- a chtěl slyšet, že jsou Zimmrni přesně pro mě... chci obědnat z téhle stránky,našel jsem je tam nejlevněji..tak bych tam vzal i destičky? Jenže tam moc výběr nemají...tak jestli je koupit zase jinde..a mimochodem, co na zadek? Stačí ty ATE desky und kotouče,jak jsem psal? A jakou brzdovou kapalinu? brzdy si udělám sám,ale kapalinu nechám na servise..

http://mlparts.cz/autodil...uc?tecDocProductId=460646

2015-07-17 19:28:41

bedulas: čauky hele myslím že řešíš kraviny já poslední dobou dost tahám nebržděný vozejk a že bych se stím páral to se nedá říct ty brzdy se nedají strhnout, ze zkušenosti používám kotouče brembo desky textar brzdí to dost slušně. dost mě zaráží ceny na stránkách co si našel a osobně bych neměl radost spíš strach něco takovýho koupit - to pochopíš až se ti obložení destičky promění v prach nebo ti auto přestane brzdit úplně hlavně značka MAXGEAR MAX to je čína to prodává každý druhý na aukru měj jsem to na autě - ani ne týden levně koupeno dvakrát placeno- chtěl jsem ušetřit a nevyšlo to MAXGEAR destičky shořely jak papír a kotouče ty měli hranu od destiček hned po momtáži. A co se týče tvé volby OK ale zapomeň ze je to něco extra ještě jsem neviděl vrtaný kotouče které by se dali koupit po kusu, vždy jsem je viděl jako sadu na nápravu je pravý a levý kus a i to je na těch stránkách podezřelé.

2015-07-17 20:17:17

popeye: kusově se možná neprodávaj,a myslim že ti i jeden kus ani neprodaj,ale cena je vždy za kus a cena 1500 za zimmermany za kus je levnější o 200 kč než v automedik...a jestli srovnáváš ceny auto kelly s ostatníma prodejcema jako je cardo group nebo automedik kde jsou ty ceny aspon o 50% levnější než v ´kelly,tak nesrovnávej,automedik i cardo mají stejný sortiment stejných značek jako v auto kelly a myslim že v mediku maj mnohem víc na výběr a i lepší popisy u dílů než v kelly a proto už do kelly ani nechodim já taky dnes měnil desky i kotouče,kotouče od trw a desky brembo,a nějaký vrtaný v běžným provozu jsou podle mě úplně zbytečný...a pletes se,u derovanych nejsou pravy a levy,jeste nikdy jsem to nevidel

Bedulas: by mě zajímalo jak dokážeš zavařit kotouče v běžným provozu,já jezdim denně,někdy i dost ostře a nikdy se mi nestalo že by najednou někde přestalo brzdit

2015-07-17 23:19:15

Chudák Bedulas.. Já nevím co je divnýho na tom udělat standardní brzdy v běžným provozu? Když pominu vyhlášku,zákony,paragrafy a další věci tak originál kotouče se dají odvařit na 20 kilometrech. To už je ale extrém. Jeden příklad za všechny. Budeme brát že je naprosto prázdná silnice jen sem tam protisměr,to kvůli kolapsům tady klubových příslušníků VB a moralistů. Dojedu borce kterej má taky místo krve benzín,má o 20 koní míň jak já a chce závodit. Jedeme dvě kila a já nemám dost síly na to ho předjet což je logický. V téhle rychlosti už prostě nezrychlím dost na to abych ho bezpečně předjel... A tak v podstatě pořád přibržďuju což je v těchle rychlostech na brzdy něco šílenýho. Kotouče hoří a to doslova,za šera by byla dobrá fotka.. Takhle těch zmiňovanejch 20 km a spíš o dost míň a kotouče zmodrají a přestanou fungovat..Zataví se jako sklo. Něco jako když bych řetěz na pilu brousil hobby bruskou z Lidlu. V tu ranu je po řetězu a nikdy už ho nijak nenabrousím,prostě to nejde,je zakalenej..Stejně kotouče,už nikdy nemůžou brzdit jako dřív, je po nich.. A nebo budeme jezdit bezpečně v Brně na okruhu a odejdou po pár kolech taky..

2015-07-17 23:42:19

hupino: proč chudák Bedulas?spíš chudák mondeo prostě vrtaný kotouče jsou dobrý kdyby brzdil neustále z dvoustovky a na krev,ale to asi těžko jezdí nonstop 200 samosebou at si koupí co chce,ale v běžným provozu mu jsou k ničemu,spíš kdyby jezdil jen na okruhu kde by byli furt v provozu...v podstatě jsou všechny kotouče nebo destičky dělaný stejně a je jedno jaký logo firmy je na nich vyražený,zvlnit se můžou i bremba

Bedulas: a tu kapalinu,čím vyšší bod varu tím lepší,takže DOT 4,třeba od coyotte....kolikátý auto už máš?druhý?třetí?tak už bys měl něco vědět ne?

2015-07-18 11:59:19

hupino: to je pravda při brždění ze 200km/h je kotouč do ruda a svítí (cca 1100°C) takových fotek i videí jsou na netu spousty samozřejmě kvalitní brzdy takové zacházení vydrží, ale je uplně jedno jestli má kotouč dirky nebo ne, myslím že jsem videl už hodně brzd ne jen na svých autech.... kotouče které byly utržené od středu, vylámané kusy na ventilovaných kotoučích, zvlněné a spálené kotouče - mordé kde se na brzné ploše objevyly jakkdyby mapy nebo spíš šupinky jakoby nebyl kotouč všude ze stejného materiálu. Nadruhou stranu jsem viděl kotuče na autě ktré byly ve 350tis km snad původní - chlap měnil jenom desky tam už skoro hrozilo že mu vystřelí pístek z brzdiče když sjel poslední destičky kotouč byl skoro skrz měl 4.5mm pod minimální hranici do poslední chvíle fungoval. Nevěřím že čínskej kotouč za 1500 s dirkama bude lepší než kvalitní značkový plný s kvalitního materiálu. Ale pozor i BREMBO když je na krabici made in EU je to polsko a je to šunt ono všechny známé značky se dají koupit jako polský šunt třeba Kayaba, NIPARTS tak jestli má někdo problém s autokelly tak tam se mi to ještě nestalo, ikdyž jsem je na to upozornil že jak bude na brembách EU tak ať si je rovnou nechají

2015-07-18 12:24:03

popeye: Pravdu máš že činskej kotouč nemůže fungovat ať je vrtanej,drážkovanej nebo plnej. Stejně jako že neni Brembo jako Brembo. Můžeš koupit pár za dvojku a nebo taky za desítku a nebo komplet sportovní set třeba za 40 tisíc. Záleží co od brždění očekáváš..Já kupuju z tohoto eshopu a mají zrovna mimo jiné i Bremba..

http://tuning.autodoplnky...kotouce-predni/smid-1308/

2015-07-18 13:10:52

hupino: Tohle jsem měl přesně na mysli není kotouč jako kotouč proto se mi nezdá ta cena zimermanna to musí bejt vyrobený z nějáký jahody a jediný přínos bude že to bude na autě hezký. za desítku to je cena která by mohla odpovídat kvalitě a i pocitu bezpečí jako roztrženej kotouč ve dvou kilech to asi nebude nic moc to je lepší když to jen uvadne.

2015-07-19 08:06:07

Trochu jsem hledal, a zjistil jsem, že běžné vrtané kotouče Zimmermann asi nebudou nic moc (možná že dokonce z čínské filiálky). V originálu se vrtané kotouče nemontovaly ani na ST ani na sportovní verze jiných Fordů, ale montovali kotouče s drážkou. Sice se různě píše, že by to vrtání mělo napomáhat odstraňování prachu, ale z druhé strany nikdo nepíše, že by se obyčejné hodily pro jiné, než běžné cestovní použití. Zřejmě když jsou kotouče z "tvarohu", tak se špatnými destičkami produkují více prachu. Pro ostřejší jízdní režim jiní prodejci nabízí jiné značky (Delphi, ATE, Brembo a další). Ale je možné, že Bedulas podle kvality kotoučů upraví svůj běžný režim jízdy.

2015-07-19 08:18:43

petrdepo: Ty jsi tuhle diskusi měl obejít obloukem. Teď mě z tebe akorát rozbolela hlava. Tohle by snad nenapsal ani šimpanz.

2015-07-19 08:24:01

hupino: Takže značku Zimmermann schvaluješ ? A nebo další uvedené značky považuješ za nekvalitní? Já jsem žádnou pochvalnou recenzi na značku Zimmermann nenašel. Pochybuji, že by sportovní kotouče byly za takovou cenu.

2015-07-19 08:59:31

petrdepo: Takže ty jsi o nich nic nenašel,nic o nich nevíš,píšeš že jsou z činské filiálky a máš potřebu to sem dát? To že se nedávájí v základu na ST,RS tak to jsi objevil Ameriku. Kdo potřebuje brzdit sundá originál a koupí sportovní kotouče. To je běžná praxe nejen u majitelů vozů Ford..

Svoje auto mám přes deset let. 4 roky jezdím na Zimmermannech a je to jako nebe a dudy proti originálu. Originál dobrý na běžnou jízdu, ale jak jim dáš pokouřit tak vadnou a brzdíš očima což neni zrovna bezpečný. To se ti u vrtaných nestane. A to že jsou jen na odvod prachu,to už jsi mě zabil a nebudu se rozepisovat.

Vyrábí se samozřejmě v Německu na zakázku a tady jenom objednáš. Oni ti je pak vyrobí.Čekal jsem cca tři týdny. Vložím ti sem něco o firmě Zimmermann tak přeju příjemné čtení.. A moje foto..

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O FIRMĚ ZIMMERMANN

Společnost ZIMMERMANN už víc jak pět desetiletí vyvíjí, vyrábí a prodává vysoce kvalitní komponenty a díly pro automobilový průmysl a odvětví jemu příbuzné. V roce 1990 se firma rozhodla přesunout výrobu a sklady do německého města Sinnsheim, kde vybudovala úplně nové areály, které mají v současnosti rozlohu více jako 11.000 metrů čtverečních.

V současné době obsahuje výrobní program firmy ZIMMERMANN více jak 1000 různých brzdových a motorových druhů a typů komponentů, které jsou distribuovány do více než 60 zemí po celém světě.

Dlouhodobým cílem společnosti ZIMMERMANN bylo, je a bude dosáhnout svými produkty na přední místa v automobilovém průmyslu, tak aby kvalita odpovídala nadprůměrným tržním požadavkům a zároveň i konkurenčním cenám. Dnes je hlavní sídlo společnosti ve městě Sinnsheim severně od Stuttgartu na západní straně Německa.

O SPORTOVNÍCH KOTOUČÍCH ZIMMERMANN

Firma ZIMMERMANN je známá velmi vysokou kvalitou výroby svých komponentů. My jsme ze sortimentu vybrali a pro Vás připravili sportovní brzdové kotouče, které umožňují účinnější a lepší brzdění automobilu. Používají se pro sportovní automobily (tam kde jsou schválené FIA) a pro sériové automobily, kde řidiči potřebují zvýšit výkon sériových brzd.

Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN jsou kompatibilní k danému sériovému brzdovému obložení. Pochopitelně, že použitím vysoko výkonných brzdových destiček se výkon kotoučů a celkového brzdového systému ještě zvyšuje.

Všechny nově vyvíjené typy kotoučů ZIMMERMANN jsou testované na německém závodním okruhu HOCKENHEIMRING a to za reálných podmínek v tvrdém nasazení. ZIMMERMANN garantuje jako jediný německý výrobce používaní svých kotoučů i v extrémních podmínkách a to na základe 250-ti referenčních zkoušek kontrolovaných německým TÜV (Technischer Überwachungs-Verein)..

Společnost ZIMMERMANN je samozřejmě certifikovaná podle DIN EN ISO 9002 normy a všechny jejich sportovní brzdové kotouče splňují přísné kritéria a předpisy německého TÜV (Technischer Überwachungs-Verein). Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN mají schválení ABE (Allgemeine Betriebs-Erlaubnis), které umožňuje a povoluje aplikaci kotoučů bez následného postihu u kontroly na STK.

Sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN s vrtanou brzdovou plochou jsou vyvíjené a vyráběné na základě poznatků z motorsportu. Všechny kotouče jsou vyráběné s vysoce kvalitních legovaných, žáruvzdorných materiálů.

TECHNOLOGIE

Všechny brzdové kotouče firmy ZIMMERMANN mají předimenzované vrty na brzdné ploše a to pro zlepšení brzdných vlastností. Dalším důvodem, pro který byli tyto otvory navrhnuty je odlehčení kotouče, snížení plynového tlaku (vlastnosti tzv. „fadingu“) a lepší termický rozptyl. Při jízdě na mokrém povrchu pomáhají zbavit kotouč povrchové vody a tím se zvýší opět brzdný výkon.

Tyto předimenzované vrty s dodatečným zahĺoubením poskytují ještě jednu další výhodu všem uživatelům těchto kotoučů, protože zahĺoubení otvorů je řešeno tak, že Vám vždy zobrazí dosáhnutí minimální tloušťky kotouče. Pakliže zahloubení na vrtech již není dobře viditelné, máme jasný signál kdy kotouče vyměnit za nové.

2015-07-19 10:05:04

hupino: První zmínka o "čínském kotouči" byla od tebe a tak jsem si myslel, že o původu víš něco víc. Zřejmě jsem to špatně pochopil.

2015-07-19 10:18:46

petrdepo:

Já psal o činským kotouči všeobecně a reagoval jsem na příspěvek pana popeye..

2015-07-20 10:19:53

hupino: Aspoň že je tu ještě někdo, kdo nejezdí jak šnek a ví, že se dají sériový brzdy uvařit To říkám, že jdou Když jedu na večer nebo noc a někam dál..to je pak všude víc, jak dálniční rychlost a nejen brzdy dostávají. Takže vemu ty děrovaný Zimermanny a desky textar,ohledně brzdovky se ještě poradím,beztak mi jí tam bude dávat servis, na to já sem malej a taky..radši ať je to odborně.

Dík

2015-07-20 12:53:48

bedulas: Tak je srávný, že jako silniční letec myslíš i na brzdový systém ne jen na koně pod kapotou a montáž hrabla na sníh místo předního nárazníku.... určitě pak dej vědět jak si spokojený až je pořádně potrápíš. věřím že jsou Zimermany jedny z lepších značek sportovních brzd, ale ta cena ta mi je proště proti srsti.... jóóó když Hupíno napsal kotouče za 10tisíc to je jiná liga tomu se dá věřit no a kdyby napsal 40tis tak si představím pořádný brzdy, ale za 4500 to jsou u mě standartní druhovýrobové díly bůh ví z jakýho materiálu které se v lepším případě jen zvlní a hned nepopraskají. Ale jestli se pletu fakt dej vědět dám si je na auto taky, mě už taky párkrát vypekly když jeděš po dálnici v dešti 50km nešlápneš na pedál a pak musíš prudce na brzdy i na to by měly být vrtané kotouče lepší. Je fakt že už nelítám moc nízko musím brát ohledy na spolucestující na zadních sedačkách kterým není ještě 10 let a většinou i na manželku na sedadle smrti, ale jak jedu sám taky se rád svezu v rámci možností 96kW diesela na to mi zatím seriový brzdy stačily

2015-07-20 13:09:51

bedulas: můžu se tě zeptat?...proč vůbec se ptáš co bysme ti doporučily za brzdy když už stejně jsi sám věděl co si chceš koupit?to mě nejde do hlavy jako zimmermany ok,schvaluju,na to je tu jiný který uznává jen ford díly který jsou podle něj top než ostatní důvěryhodnější značky z druhovýroby ale zajímá mě proč se ptáš když už jsi dávno stejně rozhodnutý :) a ještě se ti chci zeptat,co se takhle naučit si na autě dělat sám?tak ušetříš za servis tisíce,a brzdy není nic složitýho,u každýho kola povolíš jen 4 šrouby a dáš to tam bez nějakých problémů


Odpovědět

1  2  3