Fórum - Téma


Akumulátor_S-Max


Fórum S-Max Akumulátor_S-Max

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford S-Max  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2017-02-11 11:20:32

Ahoj všichni příznivci Fordu S-max.Vlastním S.maxe už 2 roky a zhruba po této době se mi najednou začala vybíjet autobaterie.První krok byl jasný,výměna autobaterie.Říkal jsem si,že ta původní je už špatná.tento problém však trvá nadále.Sice se nevybije hned,ale po nějakém čase,cca po týdnu.Alternátor je o.k byl proměřen a dává(dobíjí) dobře.Na autodiagnostice to bylo taky zapojené a ta neuvedla žádný problém.Auto cajk.Baterii mám úplně novou.Žhaviče žhaví.Tak Houston neví,kde je zakopaný pes.Prosím poradte,čím by to ještě mohlo být.Již mám domluvenýho autoelektrikáře,ale rád si přečtu názory dřív,než otevřu peněženku.Předem díky za rady a tipy.

2017-02-11 12:56:20

Ahoj Roberto. Je tohu tu dost ohledne tohoto tematu.. Byt tebou promerim si kolik zere z baterky pred a po odstaveni vsech odberu ridici jednotky (cca 15 minut po zamknuti). Jak se to meri je na foru popsano..

http://www.fordclub.eu/fo...select=13727#message13727

2017-02-11 13:09:26

michi.zn: díky za tip,mrknu na to.

2017-02-11 15:09:09

Někdo si stěžoval na pískání EGR ventilu po vypnutí auta a pak následovala vybitá baterie. Jestli nebudeš mít podobný problém.

 petrdepo  
2017-02-11 18:23:43

roberto: Pokud po těch cca 15 minutách odběr z baterie překročí cca 50 mA, tak budeš muset při měření odběru z baterie vytahovat jednotlivé pojistky a sledovat jestli odběr klesne.

2017-02-11 18:54:13

ridici jednotka se uspi az po 25 min. (takze pri mereni pocitej aspon pul hodiny)

a s tim egrem to jsem ja

tento tyden moja zase nenastartovala

ja byl pryc a ona nepohlidala to piskani

nevim kde zacit tuto zavadu resit (co vymenit atd.)

2017-02-11 21:58:03

Oggy: hele me taky piska egr. Z 99 % to ustane pp vypnuti motoru do 10 minutek, ale jednou za cas to pisti. A asi to muze byt zdroj obcasneho vybiti baterky. Nejni moznost to nejak odpojit??

2017-02-11 22:08:02

proste to sleduju a u me pomuze otocit klicem do druhe polohy (nestartovat)

a zpet a hned to prestane piskat

tak ted zkousim po kazdem zdechnuti znovu otocit klicem do druhe polohy

a zatim klid

2017-02-14 09:19:47

Zdravím všechny forďáky. Já jsem včera měl také problém se startováním u svého s-maxe. Zapnul jsem zapalování,vše se rozsvítilo na přístrojovce jak má,a po otočení klíčku pro startování,mi celá přístrojovka zhasla a už se nerozsvítila. První co mě napadlo,že mi klekla baterie,ale po chvilce jsem auto zamkl dálkou a zase odemkl a přístrojovka se zase rozsvítila a normálně jsem nastartoval. Může mi někdo poradit,co se mohlo stát? Slyšel jsem už případ od známého,že byla v háji přístrojová deska u focuse a dělalo to samé,dokonce mu auto vypnulo i za jízdy. Za jízdy se mě to ještě nestalo. Děkuji za každou radu.

2017-02-15 22:44:36

kyzi:

Jak píšeš. První udělej že změříš baterii v klidu a pak při zátěži. Od toho se odrazíš

 petrdepo  
2017-02-16 07:11:08

kyzi: Přesně, jak píše Tomenzino. Napětí baterie při zatížení startérem nesmí klesnout pod 10,5V. U tebe jsou asi jen dvě možnosti. Buď máš špatnou kostru (-pól) baterie a nebo je slabá baterie, a to buď z důvodu nedostatečného nabití a nebo už je na odpis. Málokdo si uvědomí, že jeden studený start z baterie odebere tolik energie, že je potom třeba ji alespoň 30 minut dobíjet provozem (což při jízdě odpovídá cca 25-30 km jízdy).

Pokud se čas zkrátí, tak se procento nedobití sčítá až už není baterie schopná nastartovat. Ono to sice opticky vypadá že když po nastartování napětí baterie dosáhne 14,5V, že je nabitá, ale není to pravda. Rozhodující je až pokles nabíjecího proudu, který z úrovně několika desítek Ampér klesne na jednotky Ampér až po těch cca 25-30 minutách. Takže kdo používá vůz třeba jen pro krátké jízdy po městě, tak může mít problém.

2017-02-16 11:23:18

Ahoj,baterii jsem změřil a byla slabá. Tak jsem jí šoupl na nabíječku a snad bude klid. Auto jsem napíchl na diagnostiku,vymazal asi deset závad,které vyskočili zřejmě po tom kolapsu. Cca za měsíc to zkusím znovu napíchnout,jestli se tam nějaká závada zase neobjevila. Jinak nejlevnější baterie s 80Ah a 800A najdete na www.pema-autodily.cz

2017-02-20 23:15:48

Prosin vas poradil by mi nekdo jake rozmery baterie se vlezou do pouzdra u s-maxe? Ted tam mam 85Ah a chtel bych koupit silnejsi,teda pokud to lze! Premyslim o 90Ah nebo 100Ah ale nevim jestli autu nemuzu ublizit kdyz je tam varta 85Ah. Ta 90 ma rozmery stejne jako ta co tam je ted 315x175x190 a ta 100Ah ma 353x175x190 a ta nevim jestli vleze? Nejde mi o cenu ale o vydrz baterie. Napr u bmw vim ze jdou ruzne velikosti z vxroby tam je vice direk na prisroubovani baterie. Prosim o radu do jake velikosti baterii muzu vybirat a jakou mam zvolit kapacitu? 85ah 90ah nebo 100ah pokud vleze? Dekuji mockrat....

 petrdepo  
2017-02-22 07:23:28

fsosna: Pod baterií je vanička z plastu a ta většinou neumožňuje namontovat baterii s většími rozměry. U některých modelů se dala zakoupit ta vanička větší. V tom případě je jediná možnost, a to, že pokud je rezerva prostoru nad baterií, tak zakoupit baterii se stejnými půdorysnými rozměry, ale vyšší (místo výšky 175mm třeba 190mm). Ale musí se upravit upevnění. Pokud je motor v pořádku, tak to bývá zbytečné a stačí baterie se stejnými rozměry. Důležitější je kvalitnější značka (například Bosch, Exide Premium a podobné). Hlavně by neměla být vyráběná v asijské filiálce, protože ta většinou nemívá hustotu elektrolytu pro evropské teploty (kvůli řidšímu elektrolytu mívá menší odolnost proti mrazu).

2017-02-22 17:53:23

rico: Ahoj,jak zde píší borci,baterie nemusí být v nejlepší kondici a je faktem,že pokud nepozná taková baterie zimu,je lepší pořídit silnější.Taky zareaguji na moji zkušenost z baterkou,která jak jsem psal,se mi vybíjela.Tak musím podotknout,že jsem si ji vlastně vytřískal sám tím,že jsem měl všechny žhaviče původní a tudíž už totálně na výměnu.Po výměně auto startuje na drc a nemám žádný problém.Žhaviče jsem dal jen pro info-NGK.Co se týče hodnot odběru v klidu,měl jsem auto na ampérmetru a hodnota kolísavá 30mA-2,5A což není taky dobrý,budu ještě řešit a proměřovat,zdá se ,že mi problikává zadní světlo,tudíž to spojuji s tím.Jinak jednotka nikdy nespí na full,takže nějaký odběr vždy je.Hold fordy mají co jsem slyšel od mechoše nějak pocuchanou elektriku-ale nechci soudit,čas ukáže co bude.Rozhodně se k tomuto tématu vrátím a průběžně vám povím,co a jak jsem vyzkoumal.Tak zatím čus a Fordu zdar.

 petrdepo  
2017-02-22 19:17:33

roberto: Odběr 2,5A je trochu záhadná hodnota. Odpovídá to 30W, a to nemá ani jedna ani dvě žárovky 21W. Je to něco mezi, což je záhada. Možná bys mohl zkusit vytahovat jednotlivé pojistky.

2017-02-22 22:07:05

petrdepo: ta hodnota je kolísavá,to zn.,že to skočí na tuto hodnotu a spadne hned dolů.takto to udělalo napojený na ampérmetru několikrát během 1 hodiny.Ale jak říkám,proměřím to ještě a dám vědět,co to bylo.

 petrdepo  
2017-02-24 08:21:14

roberto: Řídicí jednotka motoru musí mít vždy nějaký odběr, protože musí mít napájenou paměť. Podobně je to i s rádiem, které má také napájenou paměť nastavení a kódu. To je ten odběr cca 30 mA.

2017-06-05 21:42:17

hergot dnes me to zase zustalo piskat

a od prijezdu domu cca 16:30 a ted jsem to v garazi uslysel a baterka uz mela 10,2 V

takze zitra bych zase nenastartoval pri vytahnuti relatka to prestalo ale i kdyz jsem relatko vymenil za jine tak to zase piskalo (oznacene rele)

pomohlo az znovu otoceni klice v zapalovani do druhe polohy a hned to prestalo piskat

 petrdepo  
2017-06-06 08:29:00

oggy: Jak hlasité bylo to pískání ? Nemá to podobné pípání jako pípání při zapomenutí rozsvícených světel ? Když to bude pískat, tak zkus znovu otevřít a zavřít všechny dveře a zamknout vůz, jestli to přestane. Mám na mysli, jestli to nemůže způsobovat imobilizér (ten se aktivuje až s malým časovým zpožděním a vypíná právě přepnutím klíčku do polohy II).


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6