Fórum - Téma


ABS+Mondeo-závady,výměny snímačů apod.


Fórum Mondeo MK III ABS+Mondeo-závady,výměny snímačů apod.

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2013-09-18 15:55:44

Zdravím, potřeboval bych radu. Mněnil jsem kotouče a destičky (original Ford) a přestalo mi fungovat ABS. Chvily to dělá zajimavé věci při brždění a asi po 5minutách se rozsvítí kontrolka ABS a brzdí to normálně. Dík za pomoc

Mondeo 2004, 2.0

2013-09-18 16:07:57

szigi:

Je možné, že jsi při výměně kotoučů, jsi zavadil o konektor snímače, a je špatný dotek, nebo nějaký konektor odpojen.

Kontrolka ABS ti za jízdy svítít může, a brzdit to bude.Jen při rozsvícení kontrolky není funkční ABS.

2013-09-18 16:14:55

tomenzino: Díky moc, mrknu na to

2014-01-24 20:44:51

tomenzino

Mám trápení se svítící kontrolkou ESP. Nefunguje stabilizace ani ABS. Dignostika odhalila vadné čidlo snímání polohy. V servisu vyměnili, kontrolka svítí dál. Prý jedna závada překryla druhou. Závada C1279 a C1278. Chtějí hledat problém v kabelech nebo dalším čidlu.

Ptám se, jestli ani profi diadnostika Ford nedokáže odhalit původce poruchy? Nevodí mě za nos? Vadné čidlo jsem si vyžádal, ale co dál? Už mě to stálo přes 6000 Kč a stále nefunkční ESP/ABS.

Co byste chlapi dělali vy?

2014-01-24 20:50:20

kacer.donald:

Jaká ti svítí kontrolka na Přístrojové desce? Proč ti to teda neopraví, když stále svítí kontrolka(ky)?

2014-01-24 21:32:10

tomen

Byli jsme domluveni, že si dnes odpoledne auto převezmu. Jedu na chalupu. Takže to nestihli dál opravit a mohu se rozhodnout, zda to pak dát k nim nebo jinam. Prostě jedna závada odstraněna, druhá přetrvává.

2014-01-24 21:58:22

kacer.donald: Diagnostikou se dá nejen načíst kód závady, ale také měřit signály čidel, podle kódu se jedná o čidlo polohy volantu, tu kabeláž přece musím prověřit dříve, než čidlo vyměním, čidlo může být dobré a pokud by bylo vadné ještě jiné, bude zapsané pod jiným kódem v závadách.

2014-01-25 00:05:19

jon29:

Jasně, tvou odověď a znalosti, beru jako jistou odpověď a jistotu . Tomuto rozumíš, a tvé odpovědi jsou bezkonkurenčně konstruktivní přesné Pokud to tak je, ani bych si auto nevyzvedl, hlavně bych bez opravy neplatil nic

2014-01-25 07:56:09

Moc děkuji za fundovanou odpověď. Budu tím argumentovat, i když jejich postoj nezmenim. Zkusim přidat zkusenost na jejich web. Jsem o servis 3H.

2014-02-07 10:47:56

Tak chlapi, už mám výsledek mého lopocení s kontrolkou/funkcí ESP.

Po třetí návštěvě značkového autoservisu v Praze

1. diagnostika, zjištění nefunkčního čidla na volantu (snímání kolem svislé osy) a objednání vadného dílu.

2. Výměna vadného čidla, svítí dál kontrolka ESP, hláška C 1278. Problém v kabelu, dalším čidlu? Prý jedna závada překryla druhou.

3. Dnes si auto vyzvednu, závada stále neodstraněna. Po diagnostice u většího odborníka objeveno nefunkční čidlo (akcelerátor někde pod sedlem). Čidla spolu musí komunikovat. Cena tohoto čidla cca 15 tisíc Kč.

Na další opravu jsem rezignoval, ponechám si závadu a budu jezdit jako za stara - bez elektroniky. Bohužel ESP a ABS jsou v jednom systému, nefunguje obojí.

Cena za poznanou nutnost - 6500 korun.

Kdo by chtěl získat podobnou zkušenost, rád přidám jméno servisu a další pikantní informace (např. že si mám koupit koncern).

2014-02-07 19:31:33

kacer.dona... to že diagnostika vypíše závadu čidla, které komunikuje s druhým a ono je vadné to druhé je běžné, ale je na technikovi aby se přesvědčil které je vadné. Signály z čidel se dají měřit, ale pro ně je jednoduší čidlo vyměnit, platí to přece zákazník. Ale já bych rozhodně trval na tom, aby byla závada odstraněna a ne zaplatit 6500 a závada trvá. A seriózní by bylo říci co vše je potřeba udělat a kolik to bude stát a pak teprve po dohodě se zákazníkem začít s opravou.

2014-02-07 19:47:47

Jon29

Máš pravdu, ale proti profesionálům stojí většinou zákazník neodborník a tak je to nerovnoprávný vztah. Já to dnes odpískal a budu jezdit se závadou. A soudit se? Asi víš, jak by to vypadalo. Kdyby to nebyla elektronika, ale něco mechanického, našel bych si opraváře v garáži. Takhle jsem se dostal do pasti. Moje chyba, chtěl jsem mít auto perfektní.

2014-02-07 22:43:38

kacer.donald:

Ten snímač co měnili, to evidentně nebyl. Nechal bych vrátit původní, a vymenil ten druhý. Za práci, která je vlastně bez výsledku, bych asi neplatil.

2014-02-08 10:21:03

tomenzino: Ono to je těžké. Jak se bránit ? V servisu na tom dělali. Nevím jak bych to řešil já. Možná jednoduše. "Vy jste to neodstranili. Vraťte ten díl a já vám maximálně zaplatím cenu za ten zákrok. Tome tohle je těžké

2014-02-08 10:33:05

Vaclav30

Tezky to je, ale za prve nepojedu ze servisu pokud závada stále trvá, a za druhé nemůžou měnit všechno, a pořád bez výsledku? To potom ano, práci zaplatím, ale ne díly ktere jsou vlastně dobré na mēm autě, abych platil nové a vlastně k ničemu? To si podle mého ani servis dovolit nemůže.!

2014-02-08 11:14:51

tomenzino

Heleď, to máš těžké. Řekli mi, že snímač esp na volantu byl vadný. A když odstranili závadu, objevili další. Jakoby první závada zakryla tu druhou. A co teď? Důkazní břemeno je na tobě!

Aspoň jsem si vyžádal vyměněný díl, jinak by si ho nechali. Až pojedu za synovcem do Rakouska (dělá šéfmechanika u forda ve Vídni), zkusím se domluvit, jestli by ho neproměřili. Pokud bude funkční, buď mu ho nechám za malý peníz nebo odvezu do Prahy a vrátím servisu. Ale nejsem si jist, zda ověření funčknosti je tak snadné a udělá se na počkání.

Jinak chlapi dík za zájem a pomoc! Ale týká se nás to všech. A je to problém hlavně morální. Proč druhého neoje*at, když to jde bez sankcí, že?

2014-02-08 15:26:25

kacer.donald: jako běžný uživatel nemáš šanci před těmito na rovinu sviněma Soused měl R 21 a zaplatil 7000 kč za to, že se pak přišlo nakonec na to, že to je teplotní čidlo bo co přesně to bylo

2014-02-08 16:56:57

vaclav30:

Jsme vydání na pospas odborníkům. Nejen v autoservisu, ale všude - učitelům, lékařům, politikům, všem těm profesionálním lhářům a podvodníkům. Doba už je taková, s klíčem a šroubovákem dnes auto neopravíš.

Ale pro radost jsem si koupil jednoduchého skútříka (koncept Honda Cub) a tam se mohu jako kutil vyřádit.

2014-02-08 23:49:34

Já tedy nevím, ale přece než začnu něco měnit, proberu to se zákazníkem, řeknu co to bude stát, vysvětlím o co jde a zásahy dělám až když to schválí. Auto musí odjet opravené a pokud na to moje vědomosti nestačí, zaplatí po dohodě režii, v dílně se topí a svítí.

2014-02-09 10:36:38

jon29:

No řekli mi, že to je čidlo ESP, které přijde na 3000. Takže jsem souhlasil a vyměnili ho. Pak mi zavolali, že se poté objevila další závada, ještě nevědí, která. Auto jsem potřeboval, tak jsem si ho vyzvedl po 1. opravě s tím, že později budou zkoumat dál. Výsledek - nějaký akcelerátor pod sedadlem? za 15 tisíc. To už jsem neakceptoval. Nevím, co jsem měl dělat. Mohl jsem tam auto nechat a soudit se.


Odpovědět

1  2  3